Rozszerzenie asortymentu i nowa kampania wizerunkowa Oknoplast

OKNOPLAST rozpoczyna wizerunkową kampanię telewizyjną i digitalową na polskim rynku. Ma ona na celu przybliżenie szerokiej oferty marki, która poszerzy się w listopadzie 2019 o nowoczesną bramę garażową. Stworzony z tej okazji spot reklamowy widzowie będą mogli zobaczyć między 7 a 20 października 2019 roku.

Rozszerzenie asortymentu i nowa kampania wizerunkowa Oknoplast
OKNOPLAST Okna i drzwi balkonowe OKNOPLAST
Dane kontaktowe:
12 279 71 71
Ochmanów 117 32-003 Podłęże

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Spot ukazuje domową przestrzeń urządzoną zgodnie z potrzebami mieszkającej tam rodziny. Jej cztery kąty, wykorzystujące produkty OKNOPLAST, zapewniają ciepło, dobre oświetlenie i niebanalny design.

Chociaż na polskim rynku od lat mamy silną pozycję i rozpoznawalność, zależy nam, aby pokazać klientom nasz ciągły rozwój. Od listopada w naszej ofercie znajdzie się brama garażowa Dekedo, która w komplementarny sposób uzupełni nasz asortyment. To dobry moment, żeby przypomnieć konsumentom, że mogą oni od jednej marki uzyskać szereg innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań wysokiej jakości do domu. Ta marka to właśnie OKNOPLAST - powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKNOPLAST.

15-sekundowy spot będzie emitowany w stacjach Grupy TVN, w tym m.in. w TVN24 i TVN7, a także w stacjach Grupy Polsat. Kampania będzie prowadzona również w kanałach digitalowych, na łamach największych serwisów.

Nowy spot można zobaczyć tutaj:

 

 

 

źródło i zdjęcia: Oknoplast