Integracja regionów w jeden realizowana jest zgodnie z planem i ustalonymi celami. Pierwszym jest przyspieszenie przejścia na jedną wspólną platformę produktową w Europie. Drugim celem będzie ujednolicenie marek produktów, Inoutic i Deceuninck, w jedną, jaką jest Deceuninck. Zakończenie tego procesu przewidziane jest na Targi Fensterbau Frontale w 2020 r.
Strategiczna decyzja o jednej globalnej marce wzmocni efekty inwestycji marketingowych, np. w sponsoring tytularny drużyny kolarskiej Deceuninck-Quick Step. Zwiększy również świadomości marki.
Stijn Vermeulen jest liderem z dużym doświadczeniem w branży PVC. Ma 37 lat i posiada tytuł magistra chemii Uniwersytetu w Gandawie. Karierę zawodową rozpoczął w 2004 r. jako kierownik produkcji wytłaczania PVC w Rolvaplast (produkcja okładzin, profile na zamówienie). W 2007 r. przeniósł się do Grupy IVC (Mohawk Industries), gdzie był kierownikiem ds. badań i rozwoju, kierownikiem ds. operacyjnych, a w końcu dyrektorem ds. technicznych.
Pełniąc funkcję kierownika ds. operacyjnych, zdobył bogate doświadczenie w tworzeniu start-upów typu greenfield w UE i USA, które stały się organizacjami liczących finalnie ponad 800 osób. Jako CTO zbudował Centrum Doskonałości, w którym inżynieria, badania i rozwój oraz proces były scentralizowane na poziomie globalnej grupy.
Rada jest zachwycona, że znalazła odpowiednią osobę do pełnienia funkcji CEO Europe. Jego doświadczenie w firmach z podobnej branży, a także w zarządzaniu Mohawk, będzie szczególnie przydatne i umożliwi regionowi w Europie dążenie do jednej platformy i jednej marki - mówi Paul Thiers, prezes zarządu Deceuninck.
Czuję się niezmiernie zaszczycony i wdzięczny za możliwość poprowadzenia Deceuninck Europe. Cieszę się, że mogę liczyć na silny i wspierający zespół. Razem będziemy kontynuować strategię, która polega na integracji w jeden silny Region Europa. Naszym celem jest dalszy rozwój i poszukiwanie możliwości tworzenia wartości dodanej - dodaje Stijn Vermeulen.
źródło i zdjęcia: Inoutic / Deceuninck Sp. z o.o.