Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

Własnie ruszył projekt Salonowe Rewolucje, prezentujący nowe podejście do projektowania przestrzeni ekspozycyjnej. Inicjatywa zrewolucjonizuje branże bram, okien, drzwi i ogrodzeń.

Wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Drzwi przeciwpożarowe, stalowe
www.wisniowski.pl
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Drzwi przeciwpożarowe, stalowe
Dane kontaktowe:
18 44 77 111
Wielogłowy 153 , 33-311 Wielogłowy

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Salonowe Rewolucje - nowatorski projekt marki Wiśniowski 

25 września w Łomiankach odbyła się konferencja prasowa, która zainicjowała autorski projekt marki Wiśniowski Salonowe Rewolucje. Celem tego projektu jest zmiana doświadczeń zakupowych klientów i stworzenie salonów sprzedaży XXI wieku: miejsc, które odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta, prezentują komplementarną ofertę i oferują profesjonalne doradztwo. Salonowe Rewolucje to projekt, w którym wzięło udział 30 salonów z całej Polski.

W ośmiu z nich zrealizowano odcinki miniserii wideo dedykowanej projektowi. Shop Doctor dr Marek Borowiński, ambasador projektu, udał się z wizytą do Łodzi, Bochni, Piasek k. Pszczyny, Wielunia, Tarnowa, Chełma, Turka i Straszyna, aby poddać diagnozie przestrzeń sprzedażową i doradzić, jak w prosty sposób przeprojektować ją, żeby była atrakcyjna i zachęcała do zakupu.

- Bilans akcji Salonowe Rewolucje to przejechane 17.000 km, rok pracy sztabu ludzi, w tym ekspertów od merchandisingu oraz projektowania wnętrz. Efektem - produkcja miniserialu o tym, jak za pomocą marketingu sensorycznego zmieniliśmy przestrzeń punktów sprzedaży w miejsca przyjazne dla klientów.

Po Salonowych Rewolucjach konsumenci inaczej patrzą na punkty sprzedaży, ponieważ są one doświetlone i uporządkowane, a strefa ekspozycyjna proponuje gotowe, komplementarne aranżacje – mówi dr Marek Borowiński, specjalista Visual Merchandisingu.

Odcinki serii będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI. Na razie dla widzów dostępny jest trailer projektu - youtube.com/watch.

Kompleksowa oferta do domu

Strefa Wiśniowski Concept to najważniejszy punkt w odnowionych salonach, którego ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w punktach handlowych. Na tej przestrzeni prezentowane są bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0 z użyciem funkcji smartCONNECTED.

Zaprojektowana została ona  w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart dom”, dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.

- Strefy WIŚNIOWSKI Concept to efekt wprowadzenia do naszej oferty okien PVC. Teraz spotykamy się z klientem krok wcześniej w procesie zakupowym produktów do budowy domu i już na tym etapie możemy mu pokazać, jak pięknie może wyglądać jego wymarzona inwestycja.

Każdy element może dopasować do swoich oczekiwań. Dodatkowo wszystko spinamy systemem inteligentnego sterowania. Możemy powiedzieć, że zapewniamy naszym klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa kompleksowo – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

Przyszłość branży budowlanej 

Projekt Salonowe Rewolucje otworzyła konferencja, która stała się idealną okazją do rozmowy na temat przyszłości branży budowlanej. Grupa ekspertów: Krystyna Baran, prezes zarządu WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, dr Marek Borowiński, Shop Doctor oraz Michał Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej i twórca portalu budio.pl próbowała odpowiedzieć na pytanie, czy wszystko do budowy domu klienci będą mogli kupić w Internecie.

- Wszystko można sprzedać w Internecie, ale nie wszystko jest sens kupować w Internecie. Digitalizacja sprzedażowa na polu bitwy o klienta, nie tylko polega na sprzedaży przez Internet, ale także na przewidywaniu, a nawet wyprzedzaniu potrzeb konsumenta na zasadzie algorytmu, który znamy – mówił Michał Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej.

- Klienci jeszcze długo będą potrzebowali pójść do salonu sprzedaży i dotknąć produkty, sprawdzić, jak działają. Mówię oczywiście o produktach, jak bramy, okna, drzwi czy ogrodzenie, które są inwestycją na długie lata i ich zakup musi być przemyślany. To jak z zakupem samochodu, bez jazdy testowej, sprawdzenia, jak on pracuje, nie kupimy – podkreślała prezes Krystyna Baran.

Marka WIŚNIOWSKI wspólnie z siecią dystrybucji udowadnia, że salony sprzedaży stolarki otworowej mogą być miejscem zarówno dla współczesnych jak i nowych pokoleń klientów, który oczekują nie tylko profesjonalnej obsługi, ale też sprzężenia świata wirtualnego z rzeczywistym. To powala zagwarantować im pewność właściwego wyboru.

Opracowanie: redakcja IRBJ

Źródło i zdjęcia: Wiśniowski