Akademia REHAU zaprasza na warsztaty "Nowy klient, nowa sprzedaż". To obowiązkowe szkolenie dla każdego, kto odpowiada za sprzedaż i obsługę klienta.
Na warsztatach będzie można poznać nowe trendy, schematy działania, narzędzia i techniki sprzedaży i obsługi klienta, które pozwolą poprawić wyniki sprzedażowe.
Program warsztatów:
- Nowy rynek, nowy klient - czym się różnią klienci z pokolenia X od klientów z pokolenia Y;
- Trudne sytuacje w sprzedaży (m.in. negocjowanie cen) nowy rynek, nowy klient – czym się różnią klienci z pokolenia X od klientów z pokolenia Y;
- Narzędzia budowania wartości - o czym mówić klientom, jak rozpoznawać ważne potrzeby i przyczyny zakupu;
- Argumentowanie - jak przekonywać klienta do zakupu (i czy przekonywanie coś daje…);
- Obrona wartości - porównywanie ofert konkurencji;
- Działania posprzedażowe;
- Trudne sytuacje w sprzedaży (m.in. negocjowanie cen).
źródło i zdjęcia: REHAU