W tym roku marka Styropmin otrzymała tytuł Laur Konsumenta - Grand Prix 2019 w swojej kategorii. Wyróżnienie te otrzymują marki, które znalazły się już trzykrotnie na podium. Nagroda jest potwierdzeniem czołowej pozycji na rynku oraz… w oczach konsumentów.
Nagroda, którą otrzymaliśmy po raz trzeci z rzędu świadczy dla nas jednoznacznie o zmianie i ugruntowaniu pewnych preferencji zakupowych na rynku materiałów budowlanych. Klienci są znacznie bardziej świadomi, podejmują decyzje na podstawie danych technicznych, a nie tylko najniższej ceny jednostkowej. Nie bez powodu – w przypadku materiałów termoizolacyjnych jakimi są styropiany ma to ogromne znaczenie. Koszty mogą zwrócić się już w pierwszym sezonie grzewczym, a remont jest często bardzo trudny do wykonania. Dlatego niezmiernie nas to cieszy, że nasze produkty są najchętniej wybierane i doceniane przez Polaków. Naszą misją jest najwyższa jakość i parametry techniczne, które przekładają się na komfort cieplny i akustyczny - mówi Krzysztof Słaby, dyrektor sprzedaży firmy Styropmin.
Laur Konsumenta/Klienta jest ogólnopolskim konkursem, w którym udział biorą usługi i produkty dostępne na polskim rynku. Konsumenci głosują na najpopularniejsze produkty i marki. W pierwszym etapie osoby wybrane losowo wskazują produkty. Kolejnym etapem jest głosowanie konsumentów na ponad 15 000 serwisach internetowych, np. branżowych oraz tematycznych.
źródło i zdjęcia: Styropmin