Firma otwarta na klientów już od 30 lat
Marka Wiśniowski, aby znaleźć się na szczycie przeszła wielkie zmiany. Od rodzinnego mikroprzedsiębiorstwa do potentata na skalę europejską z fabrykami zajmującymi 27 hektarów. Firma może poszczycić się niezwykłą dbałością o klienta, zawsze dąży do pełnej customizacji, co wyróżnia markę spośród konkurencji. Wiśniowski od 30 lat dostarcza do domów i posesji oraz firm najnowocześniejsze produkty, które wyróżniają się jakością i co roku doceniane są przez branżę oraz wykonawców.
- Docenienie branży i mediów jest dla nas ogromną nagrodą za ciężką pracę i działalność, jaką prowadzimy na wielu płaszczyznach już od 30 lat. Jednak najważniejsze jest dla nas zadowolenie klientów, którzy tak licznie wybierają nasze produkty.
Chcemy, by bramy, okna, drzwi i ogrodzenia były nie tylko piękne i dopasowane do indywidualnych wymagań, ale by dawały poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji oraz pomagały w codziennym życiu szczególnie w domu, ale także w firmach, jakie nasi klienci prowadzą. Stąd tak duży nacisk kładziemy na zastosowanie inteligentnych rozwiązań czy innowacji technologicznych oraz „szycie produktów na miarę”, czyli możliwość spersonalizowania ich przez naszych klientów. – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI.
Marka Wiśniowski, czyli nowoczesne rozwiązania dla domów i firm
Firma ma na koncie takie innowacje jak umieszczenie napędu do bramy ogrodzeniowej w słupku w 2000 roku, wdrożenie autorskiego programu do projektowania ogrodzeń AW Expert w 2010 roku, wprowadzenie kategorii smart - bramy, okna, drzwi i ogrodzenia sterowane za pomocą smartfona w 2015 roku czy stworzenie modelu WIŚNIOWSKI Concept – komplementarnej oferty do domu w jednym designie, połączonej funkcją smartCONNECTED. W tym roku marka wprowadziła szereg nowości i ulepszeń zarówno w ofercie do domu jak i firmy, jednym z nich jest np. wkładka DoorLock, która pozwala na zdalne sterowanie drzwiami, gdy tylko zajdzie taka potrzeba, z każdego miejsca na świecie.
Marka poszerzyła także ofertę drzwi i okien aluminiowych o zupełnie nową linię MB 104 Passive. Dzięki swoim parametrom i wysokiej jakości z powodzeniem mogą być stosowane w domach energooszczędnych i pasywnych. System posiada certyfikat Passive House Institute Darmstadt. Natomiast w drzwiach CREO pojawiły się też nowe ułatwienia. Czytnik technologii RFDI (który jest dostępny również w drzwiach DECO), smartTouch zintegrowany z uchwytem ze stali nierdzewnej oraz dwukanałowy czytnik linii papilarnych z funkcją „GOŚĆ” – to rozwiązania ułatwiające kontrolę nad wejściem, dzięki którym można na dobre zrezygnować z tradycyjnych kluczy i wchodzić do domu za pomocą odcisku palca.
Nowością jest także napęd MOTO WIŚNIOWSKI powered by Somfy, gdzie wszystkie najważniejsze funkcje napędu do bram garażowych zostały zamknięte w minimalistycznej i estetycznej obudowie. Napęd rozpocznie pracę w mniej niż 60 sekund od zamontowania. Jest bardzo cichy, więc sprawdzi się w garażach połączonych z budynkiem i sąsiadujących bezpośrednio z sypialnią.
Również w tym roku pojawiły się dwie nowoczesne bramy dla firm, MakroPro 2.0, czyli nowa wersja sprawdzonej bramy segmentowej MakroPro oraz brama TRAFFIC. MakroPro 2.0 łączy wszystkie najlepsze cechy dostępne na rynku, a dodatkowo gwarantuje prosty montaż. Brama TRAFFIC, to nowoczesny produkt, który sprawdzi się nawet w najbardziej wymagających warunkach. Brama znajdzie zastosowanie w kontroli dostępu do zamkniętych osiedli, parkingów strzeżonych, centrów dystrybucji.
Firma za granicą
Wiśniowski wyróżnia się na najwyższą jakością produktów opartą na zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych. Wytacza tym samym dla całej branży kierunki rozwoju zgodnie z koncepcją przemysłu 4.0. Marka stawia na tworzenie produktów bezpiecznych i komfortowych. Ich jakość została doceniona w wielu państwach Starego Kontynentu, m.in. w Niemczech, Francji, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Czechach, we Włoszech, na Węgrzech i Słowacji.
W ten sposób WIŚNIOWSKI bierze aktywny udział w budowaniu zaufania do polskich firm. Firma WIŚNIOWSKI w ciągu trzech dekad stała się ambasadorem polskiej myśli inżynieryjnej i technologicznej. Firma Wiśniowski jako jedna z pierwszych w Europie zaczęła realizować inwestycje, które uczyniły z niej pioniera w czwartej rewolucji przemysłowej (Industry 4.0).
Opracowanie: redakcja IRBJ
Źródło i zdjęcia: Wiśniowski