W trakcie kongresu największe firmy i badacze rynku przyjrzeli się dokładnie trendom oraz przyszłości branży okiennej. Podjęto także zagadnienia związane z marketingiem i strategią wdrażania nowych produktów. Nie zabrakło również tematów dotyczących wzrostu biznesowego, ekspansji oraz cyfryzacji.
Ciekawą atrakcją eventu okazała się dodatkowo wystawa pt. „Okno na obrazie”.
Polski producent doceniony
W ramach wydarzenia rozdano nagrody dla firm w trzech kategoriach: innowacja, marketing i wzrost. Ostatnia trafiła do polskiego przedsiębiorstwa - Grupy OKNOPLAST.
Jury, w którym zasiadali eksperci branży okiennej, uzasadniło decyzję regularnym wzrostem sprzedaży przedsiębiorstwa, utrzymującym się m.in. w Niemczech czy we Włoszech, które są kluczowymi rynkami dla OKNOPLAST. Podobny wynik spółka osiąga często również na pozostałych rynkach. Tylko w 2018 roku zwyżka sięgnęła łącznie 12 proc., co przełożyło się na dochód 720 mln zł.
Fakt, że otrzymujemy nagrodę podczas pierwszego Wiedeńskiego Kongresu Okien, to dla nas wielkie wyróżnienie i potwierdzenie słuszności obranej przez nas drogi. Cieszymy się że nasza działalność kolejny już raz została dostrzeżona przez specjalistów międzynarodowych - powiedział Jens Eberhard, szef rynku niemieckiego w Grupie OKNOPLAST. - Choć to dopiero pierwsza edycja wydarzenia, już w tym roku pojawiło się na niej wielu wybitnych uczestników oraz cenionych prelegentów i cieszy nas, że zostaliśmy docenieni wśród takiego grona.
źródło i zdjęcia: OKNOPLAST