Integracja słupka z urządzeniami mobilnymi wiele ułatwia. Pozwala ona również na szereg udogodnień z obszaru „smart living” oraz bezpieczeństwa domu. Wariant 11 słupka EQ oparty jest o komponenty niemieckiej firmy DoorBird. Producent oferuje urządzania o wysokiej jakości i wszechstronnych funkcjach.
Potwierdzają to liczne nagrody w dziedzinie innowacyjności: German Accelerator, The Initiative Mittelstand, nominacja do PlusX Award 2015, The SmartHome Deutschland, nagroda NNOVATIONS PRIZE-IT oraz wiele innych.
Kompatybilność z telefonem
Wariant 11 oferuje kompatybilność z systemami operacyjnymi Google (Android) oraz Apple (iOS). Proces konfiguracji oraz „parowania” telefonu z urządzeniem odbywa się w oparciu o prostą instrukcję obsługi i skanowanie kodów QR.
Połączenia przychodzące z videodomofonu zainstalowanego w słupku EQ można odbierać za pomocą aplikacji w telefonie. Oczekujące połączenie jest notyfikowane za sprawą powiadomienia push. Telefon wibruje, a na ekranie pojawia się powiadomienie o oczekującej rozmowie.
Do odbierania połączeń po zmroku i przy braku światła dziennego, przydaje się dostępny w aplikacji tryb nocny. Dodatkowym udogodnieniem jest obiektyw szerokokątny oferujący kąt widzenia na poziomie 180 stopni. O większe bezpieczeństwo zadba także sensor ruchu. Ruch w pobliżu słupka EQ notyfikowany jest powiadomieniem push, wyświetlanym na telefonie.
Aplikacja umożliwia nie tylko odbieranie połączenia, ale również pozwala otwierać furtkę lub bramę. Urządzenie oferuje możliwość jednoczesnej pracy zarówno z elektrozamkiem (otwarcie furtki), jak i napędem do automatyki bramowej (otwarcie bramy).
Dodatkowym atutem urządzenia jest dostęp do bezpłatnej chmury oferowanej przez producenta, dzięki czemu w każdej chwili można sprawdzić historię połączeń z zapisem zdjęć oraz opcjonalnie nagrywanie połączeń.
źródło i zdjęcia: Konsport