Targi MADE expo to najważniejsze tego typu wydarzenie we Włoszech. Między 13 a 16 marca Mediolan był nie tylko stolicą mody, ale również centrum innowacji, technologii i designu.
Mediolańskie targi w Milano-Rho Fiera ściągają gości z niemal całego świata i pozwalają na wymianę spostrzeżeń dotyczących kondycji branży nie tylko na Półwyspie Apenińskim, ale również całym kontynencie.
- "Całe Włochy żyją tym, co prezentowane jest na targach MADE expo. To tu branża budowlana wymienia się doświadczeniami i chwali osiągnięciami. Tegoroczna edycja jest dowodem naszych ambicji. Robimy kolejne ważne kroki w ramach czwartej rewolucji przemysłowej i poszerzamy naszą ofertę o zaawansowane produkty" - mówi Maciej Walencow, Dyrektor Sprzedaży WIŚNIOWSKI na rynki Europy Południowej.
MADE expo to jednak nie tylko przestrzeń dla producentów. Dedykowane wydarzenia i stoiska otrzymali również architekci, projektanci i klienci ostateczni.
Oszczędności i piękno
Zauważalnym trendem tegorocznej edycji było wyraźne zwrócenie się ku ekologii i efektywności energetycznej produktów. Jest to odpowiedź na realizowany na rynku włoskim projekt zwrotu kosztów zakupu rozwiązań poprawiających termoizolację budynków.
W ten sposób myślenia i tworzenia wpisuje się m.in. RenoSystem od marki WIŚNIOWSKI. Włosi już od kilku lat coraz więcej inwestują w odnawianie starszych budynków, a wymiana bramy garażowej pozwala im poprawić wygląd budynku i zwiększyć jego efektywność energetyczną.
Nowości i sprawdzone rozwiązania
Na targach MADE expo WIŚNIOWSKI przedstawił produkty zarówno dedykowane posesjom i klientom indywidualnym, jak i te, które mają wspierać przemysł i biznes. Goście mediolańskich targów mogli zobaczyć bramę garażową PRIME, aluminiowe drzwi zewnętrzne CREO oraz ogrodzenie MODERN w kolorze MODERN MAROON z autorskiej kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0.
Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się brama składana V-KING, przesuwne bramy wjazdowe: PI130, PI120 oraz system GARDIA. Jednak prawdziwymi gwiazdami stoiska na MADE expo były dwa zupełnie nowe produkty z logo WIŚNIOWSKI.
- "Przedpremierowo zaprezentowaliśmy segmentowe bramy przemysłowe MakroPro 2.0 i MakroPro 2.0 ALU, które są całkowicie nowymi projektami na rynku i z pewnością zostaną zauważone przez konsumentów. Cieszymy się, że mogliśmy je pokazać w tak ważnym dla całej branży miejscu" - dodaje Maciej Walencow.
WIŚNIOWSKI we Włoszech
Polacy i Włosi różnią się od siebie w sposobie bycia i myślenia. Jednak nawet w przypadku tak odmiennych nacji można dostrzec pewne uniwersalne potrzeby i oczekiwania. W Polsce i we Włoszech elementy domu muszą gwarantować bezpieczeństwo i komfort użytkowania - to podstawa dobrego produktu i fundament dla rozwoju innych cech i funkcjonalności.
Sześć lat obecności marki WIŚNIOWSKI we Włoszech jest dowodem, że perfekcja oraz wysoka jakość to cechy, które bez względu na kraj i epokę spotykają się z uznaniem klientów. WIŚNIOWSKI od 30 lat uznaje tę zasadę za rdzeń swojej działalności, równocześnie dbając, by uniwersalne rozwiązania każdy z odbiorców mógł uzupełnić o spersonalizowane elementy - wzory, kolory czy funkcje.
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.