Szkolenia Grupy SBS na temat efektywnej sprzedaży
Przełom lutego i marca w Grupie SBS to niezmiennie okres szkoleń dla handlowców naszych Hurtowni Partnerskich. „Akademia Efektywnej Sprzedaży” w tej edycji będzie przygotowana przez Mariusza Prokopczuka z firmy Proguest, z którym rozmowę przeczytacie na stronach 20–21. To przedsmak tego, co nas czeka na szkoleniach (na drugą część rozmowy zapraszam już w następnym numerze). Z wywiadu dowiecie się, dlaczego warto regularnie się szkolić oraz w jaki sposób trener przygotowuje się na spotkanie z naszymi handlowcami.
W "Magazynie" dbamy także, aby witać w branży nowe osoby i pozyskiwać świeże spojrzenie na nasz rynek. W ubiegłym roku Dyrektorem Generalnym Zehnder Polska został Radosław Palmowski. W wywiadzie na stronach 16 –17 zdradza nam, jakimi wartościami kieruje się w swojej pracy oraz w jaki sposób chce rozwijać markę Zehnder.
Spotkania z partnerami na targach
Nie zapominamy o ważnych wydarzeniach. 25–26 kwietnia to termin spotkania z naszymi Partnerami i Instalatorami na Targach Grupy SBS. Na stronach 6– 7 dowiecie się więcej o tym ważnym punkcie branżowego kalendarza. Podpowiadamy też, jak na targi dotrzeć. Nadchodzące spotkanie nabiera także nowego znaczenia dzięki plebiscytowi „Polecane Przez Polskich Instalatorów”. Gala wręczenia nagród będzie miała miejsce właśnie w Strykowie. Ostatnie miesiące to również powrót do dyskusji o smogu. Szczyt Klimatyczny w Katowicach, proces Grażyny Wolszczak – to jedne z tematów, które poruszyłam w rozmowie z Poseł Gabrielą Lenartowicz (str. 18 –19).
Ponieważ to już trzeci nasz wspólny rok – postanowiliśmy nieco odświeżyć wygląd "Magazynu Grupy SBS". Mamy nadzieję, że nasz nowocześniejszy wizerunek przypadnie Wam do gustu i sprawi, że treści tego numeru staną się jeszcze bardziej przystępne.
Zachęcamy do lektury i do zobaczenia na Targach Grupy SBS!
źródło i zdjęcie: Grupa SBS