21 lutego, w hotelu Copernicus w Toruniu przedstawiciele grupy Deceuninck oraz zaproszeni goście z Polski, Litwy i Rosji, mieli okazję zapoznać się ze strategią marki na najbliższe lata, a także posłuchać o nowej współpracy z Holdingiem So Easy BVBA, dostawcy systemów aluminiowych do produkcji stolarki.
Na evencie branżowym pojawiło się blisko 70 gości z ponad 30 firm z Polski, Litwy i Rosji. W części oficjalnej przedstawiciele Grupy Deceuninck, Artur Paździor i Grzegorz Federowicz, zapoznali kluczowych partnerów biznesowych firmy z istotą globalności marki oraz strategią Deceuninck na najbliższy czas i nadchodzące lata.
- "Bardzo dziękujemy wszystkim przybyłym gościom. To bardzo ważne, aby osobiście omawiać z partnerami biznesowymi tak ważną zmianę, jaką jest nowa strategia firmy na nadchodzące lata. Jedna platforma produktowa, jedna marka, jeden region w Europie - to kluczowe elementy nowej strategii. Jestem przekonany, że wszyscy - my jako Grupa Deceuninck oraz nasi klienci, skorzystamy na tych zmianach, które w dobie globalizacji oraz ciągle zmieniającego się rynku, są niezbędnym krokiem w grze rynkowej, której celem jest utrzymanie jak najlepszej pozycji w branży" - powiedział Grzegorz Federowicz, Dyrektor Sprzedaży Deceunick Polska.
Na scenie pojawili się również przedstawiciele firmy So Easy, którzy zaprezentowali działalność spółki. Część merytoryczną podsumował Jacek Kotarbiński, uznany autorytet z zakresu marketingu strategicznego, autor licznych bestsellerów o tematyce marketingowej, który opowiedział przybyłym o efektywnym zarządzaniu marką.
Wieczór swoim występem artystycznym umiliła Tetiana Galitsyna, prezentując magiczny pokaz malowania piaskiem, a w muzyczną podróż zabrała gości Anna Wyszkoni wraz zespołem w klimatycznym, kameralnym anturażu.
źródło i zdjęcia: Inoutic / Deceuninck Sp. z o.o.