Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Nowa strona i domena marki Weber

Nowy układ treści na stronie, lepszy dostęp do listy produktów oraz systemów - to jedne z najważniejszych zalet unowocześnionej strony marki Weber. To nie koniec niespodzianek! Żeby odwiedzić stronę, wystarczy wpisać w przeglądarce pl.weber.

Nowa strona i domena marki Weber

Dotychczasowa strona internetowa nie była w stanie przedstawić ogromnej i innowacyjnej gamy produktów marki Weber. Nadszedł czas, by to zmienić!

- "Prosty design, czytelne fonty oraz łatwy dostęp do interesujących użytkownika tematów - oto charakterystyka wdrożonego przez nas rozwiązania" - stwierdza Krzysztof Snopek, koordynator ds. rozwiązań digital marki Weber.

- "Rewolucyjną zmianą jest przeniesienie naszej strony pod nową, firmową domenę najwyższego poziomu. Chociaż jej wprowadzenie jest zaskoczeniem dla branży interaktywnej i już wywołuje spore dyskusje, to jednak w tego typu unikalnych domenach tkwi spory potencjał. Google zapewnia, że nie ma już domen najwyższego poziomu, które w jakiś sposób faworyzuje podczas indeksowania w wyszukiwarce. Warto zatem wyróżnić swoją markę właśnie w ten sposób, tym bardziej, jeśli jest to rozpoznawalny znak handlowy z oddziałami na całym świecie. Mamy wówczas wyeksponowaną markę jako domenę głównego poziomu i jest to spójne w całym koncernie." - dodaje Krzysztof Snopek.

Grupa Saint-Gobain zdecydowała się na nową, oryginalną domenę .weber we wszystkich sześćdziesięciu krajach, w których istnieje marka Weber.

W Polsce wystarczy wpisać pl.weber i już znajdziemy się na nowej stronie producenta. Najwyższej jakości systemy i produkty potrzebują odpowiedniej prezentacji - nowa strona internetowa temu zadaniu sprosta!

Nowa strona pl.weber umożliwia użytkownikowi szybkie zdobycie niezbędnych informacji. Pozwala też firmie Weber umocnić z nim relacje.

- "Współczesny konsument najczęściej bywa rozpieszczany przez rynek w przestrzeni komunikacyjnej. Chociaż jako Weber dostarczamy branży budowlanej produkty, które same się doskonale bronią, to jednak zwracamy uwagę na bezustanne udrażnianie dostępnych kanałów informacji"- zwraca uwagę Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu marki Weber.

źródło i zdjęcia: Saint-Gobain Construction Products Polska marka Weber