Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek - ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.
1,9 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu - taki morderczy dystans trzeba będzie pokonać na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyć prestiżowy tytuł IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uważane są za najbardziej prestiżowe wydarzenia triathlonowe na świecie, a w każdym ze startów mających miejsce w kilkudziesięciu krajach bierze każdorazowo udział od kilkuset do kilku tysięcy zawodników. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 są zawodami wymagającymi od sportowców doskonałego przygotowania i przełamywania własnych barier. To wyczerpujący dystans, którego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporządkowujących swoje codzienne życie zawodom na długie miesiące przed startem.
W spocie marki WIŚNIOWSKI promującym współpracę z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 występuje Krzysztof Wieszczek - aktor filmowy i teatralny, szerokiej publiczności znany ze zwycięstwa w programie "Taniec z gwiazdami" oraz licznych ról w serialach. Taniec to nie jedyna aktywność sportowa, w jakiej aktor świetnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Ten trudny i ekstremalny sport wymagający nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale też mentalnego, jest dla artysty możliwością sprawdzenia swoich sił i sportową przygodą, do której chce zachęcić innych.
Materiał, który będzie emitowany w Internecie, ma zagrzewać do walki i motywować wszystkich chętnych do podjęcia rywalizacji w ramach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Niespełna minutowy spot prezentuje Krzysztofa Wieszczka rozpoczynającego swój treningowy poranek. Myśląc o nadchodzącej rywalizacji, aktor wsiada na rower, wychodzi z domu i za pomącą aplikacji Connexoon Access marki Somfy na swoim telefonie zamyka automatycznie bramę garażową i wjazdową firmy WIŚNIOWSKI. "Jesteś gotowy?" - zachęca do podjęcia rywalizacji kończące spot hasło.
Marka WIŚNIOWSKI od wielu lat angażuje się w rozmaite inicjatywy sportowe - współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, obecność na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektóre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest częścią szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagającego zawodnikom oraz dającego im motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirować do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miłośników aktywności fizycznej bez względu na wiek i motywację, dla której mierzą się z własnymi słabościami.
ZOBACZ SPOT
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.