Wiedzą, jak spełniać potrzeby rynku, jak tworzyć rozwiązania, które ułatwią życie. W usprawnianiu codzienności nie mają sobie lepszych. Mowa, oczywiście, o firmie WIŚNIOWSKI. Na kongresie POiD odebrała ona przyznaną przez dziennikarzy nagrodę - Orła Polskiej Stolarki - Kreator Trendów. Plebiscyt organizowany przez Związek Polskie Okna i Drzwi był dwuetapowy. W pierwszej jego części przedstawiciele mediów branżowych wyłonili 3 firmy, które ich zdaniem w 2017 roku w największym stopniu wyznaczały rytm w branży. W II etapie konkurentami firmy WIŚNIOWSKI były Oknoplast oraz Somfy.
WIŚNIOWSKI nagrodzony za innowacyjność
Wyróżnienie trafiło do firmy WIŚNIOWSKI dzięki wielu innowacyjnym pomysłom, które sukcesywnie wdraża ona do swojej oferty. Firma słynie z wdrażania innowacyjnych produktów i stale ulepsza obecne rozwiązania, aby spełniać oczekiwania klientów. Idealnym przykładem na to jest choćby technologia smartCONNECTED, która pozwala zarządzać bramami i drzwiami czy wizjonerskie podejście do kwestii designu zawarte w kolekcji Home Inclusive 2.0.
- "To wyróżnienie jest dla nas bardzo ważne, gdyż przyznane przez dziennikarzy, a więc osoby dokładnie znające branżę. Takie nagrody motywują do dalszej pracy i potwierdzają, że obrany przez nas kierunek jest właściwy. Dziękujemy!" - komentuje Katarzyna Świderska - dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
WIŚNIOWSKI od 29 lat zajmuje się tworzeniem bram, drzwi, ogrodzeń i technologii nie tylko dla domu, lecz także dla przemysłu. Są to rozwiązania innowacyjne i zachwycające swoją niezawodnością. Produkty firmy od wielu lat wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów z całej Polski, a nawet z innych europejskich krajów.
źródło i zdjęcia: POiD, WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.