19 kwietnia 2018 roku firma WIŚNIOWSKI na szeroką skalę ruszyła z kampanią promocyjną w mediach tradycyjnych, internetowych oraz w TV i radiu. Przekazy reklamowe można zobaczyć w telewizji, Internecie, prasie, a nawet w kinach niezależnych. Kampania ma na celu zaprezentowanie rozwiązania umożliwiającego sterowanie domem z każdego miejsca na świecie.
Zalety systemu smartCONNECTED
System sterowania inteligentnym domem doskonale sprawdzi się w przypadku otwarcia bądź zamknięcia bramy garażowej, ale i w przypadku zgubienia kluczy. Wszelkie te czynności wykonać można zdalnie, dzięki czemu bezpieczeństwo jest zawsze w rękach posiadaczy specjalnej technologii oferowanej przez firmę WIŚNIOWSKI. Spot promujący system smartCONNECTED emitowany jest w największych, tematycznych kanałach telewizyjnych takich jak TVN24, Polsat News, Eurosport, HGTV czy Comedy Central.
Wspomniana technologia umożliwia sterowanie inteligentnym domem (bramami garażowymi, przesuwnymi czy drzwiami zewnętrznymi) za pomocą specjalnej aplikacji i z każdego miejsca na świecie. Proponowane rozwiązanie jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom wszystkich tych osób, które pasjonują się nowoczesnymi technologiami. Firma WIŚNIOWSKI jest od lat jednym z największych producentów bram garażowych i przemysłowych nie tylko w Polsce, lecz także w Europie. Chce z jasnym komunikatem trafić do odbiorców za pośrednictwem telewizji, Internetu, a także prasy i radia. Intensywność kampanii w połączeniu z jej integralnością to prosty przepis na sukces.
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.