Spotkania miały miejsce w różnych lokalizacjach na terenie kraju przez cały luty. W tym czasie Grupa Oknoplast odwiedziła siedem miejscowości po to, by umożliwić partycypację partnerom ze wszystkich salonów w kraju. W harmonogramie znalazły się więc takie miasta, jak Wrocław, Zegrze pod Warszawą, Toruń, Katowice, Rzeszów, Wieliczka i Poznań.
- "Coroczne spotkania z partnerami handlowymi to fundamentalny element naszych działań. Myśląc o sprzedaży produktów, skupiamy się na całej drodze zakupowej klienta, od momentu poszukiwań odpowiednich okien i drzwi do etapu późniejszej, codziennej eksploatacji po zakupie. Ta droga jest szczególnie istotna w przypadku sektora stolarki otworowej, ponieważ nasze produkty powinny służyć klientom przez długie lata. Właśnie dlatego ścisła współpraca z partnerami handlowymi jest dla nas tak ważna. To także dobra okazja do wymiany wzajemnych oczekiwań i spostrzeżeń osób, które mają bezpośredni kontakt z naszym klientem końcowym" – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast.
Spotkania pozwoliły nie tylko podsumować mijający rok, lecz także poznać nowe narzędzia ułatwiające pracę oraz zaplanować działania na cały 2018 rok – tych nie będzie brakować. Zapowiadając swój udział w targach Fensterbau Frontale w Norymberdze, producent zdradził już, że zamierza wprowadzić do swojej oferty przełomowe nowości. Najbliższy czas będzie więc obfitował w kolejne innowacyjne rozwiązania, które regularnie pojawiają się w portfolio Grupy Oknoplast.
W ostatnich miesiącach była to m.in. technologia Smart Oknoplast, pozwalająca na sterowanie drzwiami, oknami i roletami za pomocą aplikacji w telefonie. Grupa Oknoplast poszła krok dalej i przedstawiła jako pierwsza w branży rozwiązanie sterowania stolarką otworową za pomocą głosu. Przełomem na rynku stolarki otworowej były również wprowadzone jesienią nawiewniki antysmogowe, oczyszczające powietrze ze szkodliwych cząsteczek PM10 nawet do 98%. Kolejne premiery Grupy Oknoplast zbliżają się więc wielkimi krokami.
źródło i zdjęcia: OKNOPLAST