Bosch: Pralki na szóstkę!

6 funkcji, 6 różnych profili konsumentów, 6 przekazów, 6 linii kreatywnych i 6 filmów video w nowej kampanii producenta AGD. W 6 krótkich słowach: pralki marki Bosch zasługują na szóstkę!

Bosch: Pralki na szóstkę!
Robert Bosch Sp. z o.o.|AGD Varioperfect - perfekcja w Twoim rytmie
Dane kontaktowe:
22 572 76 00
Al. Jerozolimskie 183 02-222 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

W nowej, szeroko zakrojonej kampanii online marki Bosch, wyjątkową rolę odgrywa cyfra 6. Producent pralek postanowił zwrócić uwagę konsumenta na 6 funkcji wyróżniających jego urządzenia: funkcję i-DOS, ActiveOxygen, ActiveOxygen Refresh, EcoPerfect, TimePerfect oraz Start/Pauza.

Okazało się - nie przypadkiem - że wymienione powyżej rozwiązania odpowiadają na konkretne potrzeby konsumentów. W portfolio producenta każdy znajdzie coś dla siebie. Bosch oferuje rozwiązania dla tych, którzy poszukują perfekcyjnych efektów, elegancji i szyku, ale także dla tych stawiających na użytkową technologię i pomysłowe rozwiązania.

W związku z tym, w nowej kampanii został wykorzystany wyjątkowy schemat komunikacji, opierający się na szczegółowym profilowaniu i skierowany aż do 6 różnych grup konsumentów:

  • Do eleganckich – dzięki ActiveOxygen Refresh bez użycia wody i detergentu szybko odświeżą ubrania przed wyjściem do modnej restauracji;
  • Do zapominalskich – Start/Pauza umożliwi dodanie zapomnianego ubrania, jeśli cykl prania jeszcze na to pozwala;
  • Do wygodnych - i-DOS sam odmierzy odpowiednią ilość środka piorącego;
  • Do troskliwych - ActiveOxygen zadba o wyeliminowanie 99,99% bakterii;
  • Do oszczędnych – EcoPerfect pozwoli na zmniejszenie zużycia energii;
  • Do zabieganych - TimePerfect skróci czas prania nawet o 65%.

Na potrzeby akcji powstało aż 6 różnych key visuali. Działania komunikacyjne obejmują kampanię online oraz aktywności w mediach społecznościowych. 6 layoutów pojawi się na najpopularniejszych portalach horyzontalnych dedykowanych poszczególnym grupom celowym. Taki model komunikacji wymaga zastosowania ciekawych form przekazu treści. W kampanii pojawią się na przykład zabawne filmy video, specjalna formuła retargetingu, a w social mediach nie zabraknie interesujących form angażujących internautów - zostanie m.in. wykorzystany format kanwy.

W ten sposób marka chce podkreślić, że pralki Bosch to urządzenia tworzone z myślą o konsumencie, odpowiadające na potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego użytkownika.

Kto jest wyjątkowo szczerym konsumentem, który otwarcie powie co myśli? Dziecko. Dlatego przy tworzeniu filmików video marka Bosch zaprosiła do współpracy najmłodszych recenzentów. We właściwy tylko sobie sposób opowiedzą, jakie są zalety posiadania pralek z wybranymi funkcjami i technologiami.

źródło i zdjęcia: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.