Nasze stoisko, które zostało zaprojektowane przez Hanczar Studio, już z daleka przykuwało uwagę, m.in. dzięki ciekawej koronie, która wyróżniała się na tle pozostałych stoisk. Koncept zakładał ukazanie naturalności, piękna i prawdziwości drewna, które znajduje odzwierciedlenie w naszych produktach firmy. Zaprezentowano pełną ofertę: ręcznie postarzaną Kolekcję Jean Marc Artisan. Kolekcję Senses, czyli jednopasmowe szerokie deski (207 x 2200 mm), stworzoną z projektantkami-finalistkami naszego konkursu "Kreacje z Natury" barwioną Kolekcję Tastes of Life, a także ofertę katalogową Pure, Life i Decor.
Przez wszystkie dni targów stoisko Barlinka cieszyło się niesłabnącym zainteresowaniem odwiedzających. Zwracali oni uwagę nie tylko na naszą ofertę, ale także autentyczne kilkudziesięcioletnie stoły stolarskie, które dzięki nieznacznemu przeprojektowaniu były idealnym miejscem rozmów o drewnie, naturalności, projektowaniu i pasji.
- "Stale rozwijamy współpracę z architektami i wsłuchujemy się w najnowsze trendy designu światowego. Przykładem tego jest zaproszenie do współpracy projektowej stoiska Hanczar Studio czy organizacja wizyty top polskich blogerek podczas targów, pod przewodnictwem Urszuli Michalak z interiosdesignblog.com." – mówi Dorota Karbowska-Zawadzka, Dyrektor Marketingu Barlinka.
źródło i zdjęcia: Barlinek - deska barlinecka