Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis – Krakowski Bieg Niepodległości

Prawie 2500 osób wzięło udział w czwartej edycji Krakowskiego Biegu Niepodległości. To wyjątkowe wydarzenie, w którym ważne są nie tylko wyniki sportowe, ale także pomaganie. Zebrane fundusze na rzecz fundacji Schola Cordis ratują zdrowie i życie pacjentów krakowskiej Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej. Uczestników biegu, również ich rodziny i najbliższych zagrzewała do walki firma WIŚNIOWSKI.

WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis – Krakowski Bieg Niepodległości
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Ogrodzenia i bramy ogrodzeniowe
www.wisniowski.pl
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Ogrodzenia i bramy ogrodzeniowe
Dane kontaktowe:
18 44 77 111
Wielogłowy 153, 33-311 Wielogłowy

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

W murach Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie każdego dnia toczy się walka o życie i zdrowie najmłodszych. Bohaterami tych poruszających historii, pisanych przez życie, są przede wszystkim dzielni mali pacjenci, ale także ich bliscy, lekarze i pielęgniarki. W pomoc chorym serduszkom zaangażowała się firma WIŚNIOWSKI, wychodząc z inicjatywa przekazania części dochodu na rzecz Fundacji Schola Cordis, której głównym celem jest zbieranie środków na zakup sprzętu medycznego i leczenie dzieci. Akcja odbywa się pod hasłem "Razem ratujmy małe serduszka" i skupia coraz większą rzesze dystrybutorów i klientów firmy. Firma WIŚNIOWSKI postanowiła przypomnieć o akcji również przy okazji Krakowskiego Biegu Niepodległości, a wszystko po to, by przyciągnąć uwagę fanów i amatorów sportu oraz zachęcić ich do pomagania chorym dzieciom. Duch zdrowej rywalizacji, dążenie do osiągnięcia ambitnych celów i dbanie o kondycje fizyczna, to aspekty życia, które warto propagować wśród wszystkich.

- "Razem możemy zdziałać więcej! Wiemy o tym doskonale, dlatego staramy się wykorzystać każdą okazje do tego, aby przypominać o naszej akcji "Razem ratujmy małe serduszka". Krakowski Bieg Niepodległości był ku temu doskonała okazja. Niech nasze serca bija również dla najmłodszych!" – podkreśla Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.