Turniej Sokolika to święto młodych piłkarzy. Ich meczom towarzysza emocje nie mniejsze niż te podczas rozgrywek na największych stadionach świata. Sponsorem wydarzenia po raz kolejny została marka WIŚNIOWSKI, która chce podkreślić wagę przedsięwzięć kierowanych do początkujących sportowców. Wsparcie rozwoju młodych talentów i umożliwianie im doskonalenia umiejętności w duchu sportowej rywalizacji to dla tak dużej marki, będącej dodatkowo Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej niemal obowiązek.
- "Poprzez patronowanie atrakcyjnym wydarzeniom sportowych i wspieranie nietuzinkowych talentów chcemy przyczynić się do promowania sportu, zdrowej rywalizacji i zdrowego stylu życia. Tak tez jest podczas Międzynarodowego Turnieju Sokolika U-10. Chcemy dzielić się z młodymi piłkarzami nie tylko pozytywnaenergia, ale także realnym wsparciem. Za wszystkie drużyny trzymamy kciuki i wierzymy, ze wszyscy mogą być zwycięzcami"– dodaje Irmina Długopolska, specjalista ds. marketingu sportowego firmy WIŚNIOWSKI.
Turniej Sokolika rozegra się już po raz siódmy. Zmagania najzdolniejszych piłkarzy z różnych krajów, będzie można oglądać w dniach 17-18 czerwca. Zapraszamy do kibicowania razem z marka WIŚNIOWSKI.
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.