"ATLAS fachowca" to niewątpliwie najlepszy na rynku kwartalnik skierowany do fachowców, którego wielka wartość merytoryczna została doceniona już po raz drugi. Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia, natomiast dla nas, całej Redakcji, największą nagrodą jest ogromne zaangażowanie czytelników w tworzenie pisma. Dlatego im również należą się podziękowania i gratulacje! – mówi Anna Durajska, redaktor naczelna "ATLASA fachowca".
Ceremonię wręczenia nagród poprzedzała konferencja Power of Content Marketing 2017, podczas której eksperci z kraju i zagranicy przedstawiali najnowsze trendy związane z content marketingiem. Zaprezentowano najnowsze narzędzia wykorzystywane w celu zwiększenia konkurencyjności, przewagi rynkowej oraz wzmacniania świadomości marki.
Power of Content Marketing rokrocznie skupia przedstawicieli agencji content marketingowych, światowej klasy prelegentów oraz przedstawicieli branży i liderów content marketingu. W tegorocznej edycji konkursu udział wzięło ponad 200 projektów.
*Konkurs organizowany jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Biorą w nim udział firmy oraz agencje, dla których ogromne znaczenie ma komunikacja do klientów i pracowników. W skład jury wchodzą niezależni eksperci w dziedzinie content marketingu, public relations, fotografii, infografiki oraz dziennikarstwa.
źródło i zdjęcia: Grupa Atlas