Odpowiedzialność wpisana jest w DNA marki Atlas. To wartość stale obecna w działaniach firmy, odnosząca się nie tylko do dostarczanych przez firmę produktów i rozwiązań technologicznych. Społeczna odpowiedzialność Atlasa to również wspieranie tych inicjatyw, które promują dobre rozwiązania urbanistyczne i wpływają na podnoszenie estetyki polskich miejscowości.
- "Aktywne uczestnictwo w procesach kreowania polskiej architektury w przypadku firmy Atlas odnosi się nie tylko do wytwarzania najwyższej jakości produktów chemii budowlanej. W codziennej pracy zwracamy również uwagę na powstające w naszym otoczeniu inwestycje, ich formę oraz to, jak ich wygląd przekłada się na okolice, w których są realizowane. To taka elementarna troska producenta o to, by także jego materiały budowlane służyły do tworzenia ładnych i funkcjonalnych obiektów" - mówi dr Jacek Michalak, Wiceprezes Zarządu ds. Rozwoju Atlas.
Tegoroczna edycja konkursu, której zwycięzcą jest Centrum Dialogu "Przełomy" w Szczecinie, pokazuje, że nowoczesna architektura doceniana jest przede wszystkim za jej funkcje użytkowe i odpowiednie wpisanie się w przestrzeń.
źródło i zdjęcia: Grupa Atlas