Spośród ponad stu zgłoszonych prac jury MP Power Awards wyłoniło trzy najlepsze w każdej kategorii. OKNOPLAST został nagrodzony w kategorii: event promocja marki B2B, zwyciężając z takimi firmami jak Mercedes i Samsung. Producentem wydarzenia była jedna z największych w Polce agencji eventowych – Event Factory.
Jesteśmy dumni z takiego wyniku konkursu. To kolejny dowód, że w branży okołobudowlanej OKNOPLAST jest pionierem – żadna inna firma nie zdecydowała się na organizację tak spektakularnej i wyjątkowej premiery swoich produktów – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.
26 kwietnia 2016 roku OKNOPLAST zaprosił międzynarodowych gości na spotkanie w samym centrum designu. Podczas wydarzenia wszyscy zgromadzeni zostali otoczeni zapierającymi dech w piersiach multimedialnymi prezentacjami i mappingiem 360°. Motywami przewodnimi eventu była technologia, design oraz światło. Podczas międzynarodowego eventu po raz pierwszy zaprezentowano nowy produkt firmy – okno PIXEL. Jest to jedyne designerskie okno na polskim rynku, które dostarcza do pomieszczeń o 22% więcej światła w porównaniu ze standardowymi oknami PVC. Dla zgromadzonych gości przygotowano dodatkowe atrakcje, w postaci koncertu zespołu BOKKA, wystawę prac Jacka Sroki, a także artystycznego performance zespołu Mira-Art.
Link do relacji z eventu:
https://www.youtube.com/watch?v=2mOl_NsbTDs
Finał tegorocznej edycji konkursu MP Power Awards odbył się 24 marca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec
w Warszawie. Celem konkursu było m.in. wyróżnieniem najlepszych eventów oraz projektów związanych z event marketingiem.
źródło i zdjęcia: OKNOPLAST