Marka WIŚNIOWSKI zagości na włoskim MADE Expo 2017

Marka WIŚNIOWSKI z powodzeniem zdobywa uznanie Włochów. Nowoczesny design, produkty idealnie dopasowane do istniejącej zabudowy czy rozwiązania renowacyjne to wszystko sprawia, że polska marka cieszy się powodzeniem wśród włoskich odbiorców. WIŚNIOWSKI zaprezentuje swoją ofertę na targach MADE Expo 2017 w Mediolanie.

Marka WIŚNIOWSKI zagości na włoskim MADE Expo 2017
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Ogrodzenia i bramy ogrodzeniowe
Dane kontaktowe:
18 44 77 111
Wielogłowy 153 33-311 Wielogłowy

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Targi MADE Expo co dwa lata ściągają do Mediolanu rzesze architektów, projektantów i przedsiębiorców związanych z branżą budowlaną. Od 8 do 11 marca Mediolan po raz kolejny stanie się mekką profesjonalistów związanych z budownictwem. Wśród takiego grona wystawców nie mogło zabraknąć marki WIŚNIOWSKI, której produkty dla wielu Włochów są synonimem wyszukanego designu, jakości i bezpieczeństwa. Marka WIŚNIOWSKI pokaże w Mediolanie rozwiązania dopasowane do potrzeb rynku. Specjalne konstrukcje, pozwalające na montaż produktu w trudnych warunkach montażowych, designerskie linie wzornicze i duże przeszklenia dostępne także w bramach segmentowych – to najchętniej wybierane we Włoszech rozwiązania oferowane przez tę markę.

Targi MADE Expo co dwa lata ściągają do Mediolanu rzesze architektów, projektantów i przedsiębiorców związanych z branżą budowlaną

Na stoisku będzie można zobaczyć między innymi bramę PRIME z napędem METRO, bramę UniPro z konstrukcją montażową i napędem INTRO, system HOME INCLUSIVE ze sterownikiem Ri-Co, kolekcje ogrodzeń Lux, Style i Modern czy drzwi CREO z czytnikiem bluetooth i klawiaturą kodową. Nie zabraknie też sprawdzonych rozwiązań dla przemysłu takich jak brama MakroPro w wersji visual, brama szybkobieżna V-King czy przesuwna PI-200, a także systemy panelowych ogrodzeń kratowych Gardia i Garden. Mediolan jest kolejnym, ważnym punktem na targowej mapie marki WIŚNIOWSKI. To doskonała okazja nie tylko, by promować polską markę, ale i zdobywać nowe doświadczenia, inspirować się i wzbogacać sieć kontaktów biznesowych oraz wiedzę na temat bieżących nowości branży budowlanej. W zeszłym roku Targi odwiedziło aż 208 302 zwiedzających i 1 450 wystawców.

Zapraszamy na stoisko marki WIŚNIOWSKI: hala 2 stanowisko H11-L18

źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.