"Produkty Roku" wybiera grupa składająca się z ponad 12.000 konsumentów w ramach najważniejszego włoskiego badania rynku poświęconego innowacjom, realizowanego przez instytut IRI. Innowacyjność i zadowolenie klientów są podstawowymi kryteriami, decydującymi o wyborze produktów.
Jesteśmy dumni z faktu, że Oknoplast po raz kolejny otrzymał prestiżową nagrodę "Produkt Roku". Cieszy nas to tym bardziej, że to konsumenci dokonali wyboru. W zeszłym roku w konkursie triumfował produkt Prolux, a w 2017 r. nagrodę otrzymało nasze najnowsze innowacyjne okno Pixel, które jest połączeniem designu oraz zaawansowanych technologii – mówi Mikołaj Placek, Prezes Grupy OKNOPLAST.
– "Bez wątpienia nadal będziemy kontynuować naszą misję i proponować konsumentom coraz to nowocześniejsze produkty".
Nowatorski system PIXEL jest pierwszym tego typu produktem na europejskim rynku. Idealnie wpisuje się
w najnowsze trendy w projektowaniu budynków. Cechą charakterystyczną okna PIXEL jest niższe złożenie profili
PVC oraz ich nowoczesny kształt bez żadnych zaokrągleń. Doskonale kwadratowa linia Pixela nie jest zakłócona przez żaden zbędny element. Wyżej wspomniane cechy sprawiły, że tysiące włoskich konsumentów wybrało Pixel jako Produkt Roku 2017!
Badanie Produkt Roku cieszy się dużą rozpoznawalnością na świecie. Od 30 lat ponad 3,5 mld konsumentów w 37 krajach wybiera produkty posiadające znak "Wybrano jako Produkt Roku". Badania wskazują, że 87% konsumentów zna logo "Wybrano jako Produkt Roku", a 83% ankietowanych ufa wyrobom oznaczonych tym znakiem1.
1 Dane instytutu IRI z miesiąca września 2015r.
źródło i zdjęcia: OKNOPLAST