Zgodnie z naszym hasłem przewodnim "Create and be with us!" pragnęliśmy pokazać, że drewno jako materiał kształtuje nie tylko wnętrze, ale również styl i sposób życia. W tym duchu powstała również koncepcja naszego stoiska autorstwa Szymona Hanczara, która miała za zadanie ukazać drewno w jak najczystszej postaci. Jego naturalność i piękno, które znajduje odzwierciedlenie w naszych produktach.
Niezwykłe dwupoziomowe stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających. A wzrok przykuwało już z daleka, dzięki rozpoznawalnej marce Barlinek, ale również dzięki ciekawej koronie, która nie tylko skrywała piętro, ale również wyróżniała się wśród pozostałych stoisk.
Zabudowa stoiska korespondowała z ofertą Deski Barlineckiej, którą zaprezentowaliśmy czyli kolekcjami Senses, Tastes of Life czy Jean Marc Artisan. Senses to twórcze połączenie trzech silnych trendów współczesnego designu: dużego rozmiaru, stonowanej kolorystyki oraz naturalności prawdziwego drewna. Deski "Senses" mają ponadstandardową szerokość (207 mm), wyraźnie zaznaczone krawędzie, subtelne wybarwienia w kolorach ziemi oraz widoczną naturalną strukturę drewna. Designerska kolekcja Tastes of Life, powstała przy współpracy architektów wnętrz – finalistów I Edycji konkursu "Kreacje z Natury" organizowanego przez Barlinek Insitute of Design i magazynu "Design Alive". Jest to kolekcja barwionych desek dla ludzi z pasją, ceniących styl i piękno, pragnących intensywnie smakować życie. Unikatowe ręcznie postarzane podłogi dębowe marki "Jean Marc Artisan" to deski z duszą, dla najbardziej wymagających. Kolekcja ta nawiązuje do tradycji legendarnych francuskich rzemieślników.
- "Jako firma, dużą uwagę przywiązujemy również do współpracy z architektami i projektantami wnętrz, zatem cieszymy się, że kolejne edycje targów BAU to więcej architektów" – mówi Dorota Karbowska-Zawadzka, Dyrektor Marketingu Barlinka.
- "Współpraca z projektantami, również w tym obszarze projektowym, dała spektakularny sukces i wyjątkową koncepcję stoiska. Tym samym udowadniamy naszym partnerom i klientom, że Barlinek to firma z potencjałem i nastawiona na rozwój" – dodaje.
W tym roku to ponad 65 tysięcy.
Najważniejsze liczby:
- Ponad 250 tysięcy odwiedzających
- Ponad 65 tysięcy architektów i pracowników biur projektowych
- 2120 wystawców z 45 krajów.
źródło i zdjęcia: Barlinek - deska barlinecka