"Spełnij marzenie o bezpieczeństwie" to akcja firmy WIŚNIOWSKI, do której zaproszono placówki z całej Polski. Ich wychowankowie wraz ze swoimi opiekunami przygotowali prace plastyczne i literackie, a także filmy obrazujące, czym dla nich jest bezpieczeństwo i dlaczego to właśnie ich placówka powinna zostać nagrodzona. Wychowankowie placówki z Kuźni Raciborskiej wyróżnili się pośród pozostałych uczestników stworzeniem autorskiej piosenki opowiadającej o ich potrzebach. Dzięki swojej kreatywności i wspólnej pracy zostali laureatami nagrody głównej. Za sprawą firmy WIŚNIOWSKI i jej partnera handlowego firmy Dom Clar z Kędzierzyna Koźla placówka może pochwalić się nową bramą ogrodzeniową, a także drzwiami Creo, Plus Line oraz technicznymi.
- "Chcieliśmy choć w części wpłynąć na poprawę sytuacji dzieci w domach dziecka i wesprzeć ośrodki opiekuńcze w spełnianiu ich najważniejszej misji, jaką jest zapewnienie podopiecznym bezpiecznego dzieciństwa. Bezpieczeństwo to jedna z kluczowych dewiz wpisanych w działalność firmy. Jako największy polski producent bram, drzwi i ogrodzeń codziennie zapewniamy bezpieczeństwo w milionach domów w całej Europie". - mówi Krystyna Baran, prezes Zarządu firmy WIŚNIOWSKI.
- "Dziękujemy naszemu partnerowi handlowemu firmie Dom Clar, że zdecydowali się dołączyć do akcji i nieodpłatnie zamontować ogrodzenie w placówce w Kuźni Raciborskiej". – dodaje.
W czwartek, 27 października przedstawiciele firmy WIŚNIOWSKI oraz firmy Dom Clar odwiedzili dom dziecka w Kuźni Raciborskiej, by oficjalnie przekazać nagrodę. Dyrektor placówki Magdalena Strzelczyk, opiekunowie i podopieczni przygotowali im ciepłe przyjęcie, wręczając własnoręcznie stworzone prace artystyczne w ramach podziękowań za wsparcie. Podziękowania na ręce pani prezes Krystyny Baran złożyli także obecni na uroczystości starosta raciborski Ryszard Winiarski oraz burmistrz Kuźni Raciborskiej Paweł Macha.
- "To ogromne wyróżnienie, którego efektem stała się poprawa bezpieczeństwa wychowanków placówki. Dodatkowo nowoczesność i wzornictwo podarowanych produktów niewątpliwie poprawiło jej wygląd. Dziękujemy za okazane serce". – mówił starosta Winiarski.
- "Drobny uczynek jest więcej wart niż dobre chęci, dlatego cieszy mnie, że widzą państwo sens i potrzebę misji społecznej, jaką jest wspieranie drugiego człowieka" – dodał burmistrz Macha.
Szczególne podziękowania należą się też klientom firmy WIŚNIOWSKI, którzy wzięli udział w akcji i zakupili produkty objęte promocją.
- "Część dochodu ze sprzedaży produktów promocyjnych została przeznaczona na sfinansowanie nagród w konkursie. Radość dzieci z posiadania bezpiecznego miejsca do życia to więc nasz wspólny sukces. Razem spełniliśmy ich marzenie o bezpieczeństwie" - podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.