W jej trakcie będzie można wysłuchać m.in. wykładu "Współpraca marketingowa na linii producent–dystrybutor. Jak wykorzystać potencjał drzemiący w sieciach dystrybucji, czyli 2+2=5". Wygłosi go Grzegorz Zuchmański, z-ca Dyrektora SBS sp. z o.o.
Miejsce i plan konferencji "Marketing w branży łazienkowej"
Miejscem, w którym odbędzie się konferencja "Marketing w branży łazienkowej", jest hotel Ossa w Rawie Mazowieckiej.
Szczegółowy plan wydarzenia przedstawia się następująco:
- 10:00–11:30 Między piekłem marketingu, a niebem sprzedaży
Jak polscy klienci podejmują decyze zakupowe dotyczące łazienki – zderzenie świata wirtualnego z realnym
Jacek Kotarbiński – wykładowca, bloger, jedna z najważniejszych postaci polskiego marketingu. Autor bestselerowej Sztuki Rynkologii
- 11:30–11:45 przerwa kawowa
- 11:45–12:15 Marketing video: precyzyjne kierowanie i maksymalizacja ROI
Strategia komunikacji video, w tym szerzej o jej kierowaniu do odpowiedniego odbiorcy. Spoby na uzyskanie jak największego zwrotu z inwestycji w reklamę video w Internecie
Maciej Wróblewski, Krystian Botko – TalentMedia
- 12:15–13:15 Salonowe selfie – lepsze z profilu, czy en face?
O dobrych praktykach i ułomnościach ekspozycji salonów łazienkowych opwieść całkowicie subiektywna
Marcelin Matusiak – GFK Polonia
- 13:15–13:45 Skuteczna promocja w kanale DIY
Lewarowanie sieci wobec dostawcy. Promocje jako droga do strategicznego partnerstwa. Rodzaje promocji w zależności od roli kategorii produktowej. Oczekiwania kupców sieci wobec promocji. Benefity i ryzyzka promocyjne. Jacek Klimek – Akytywny Menedżer, Certyfikowany Trener Biznesu. Swoje doświadczenie zbierał jako Szef Zakupu OBI, KOMFORT oraz Szef Sprzedaży SOPRO A
- 13:45–14:30 Lunch
- 14:30–15:00 Współpraca marketingowa na linii producent–dystrybutor
Jak wykorzystać potencjał drzemiący w sieciach dystrybucji, czyli 2+2=5. Grzegorz Zuchmański – z-ca Dyrektora SBS Sp. z o.o.
- 15:00–15:30 Kim jest współczesny architekt i jak z nim współpracować
Analiza jednej z kluczowych grup opiniotwórczych w naszej branży oraz omówienie sposobów na efektywną z nią współpracę. Krzysztof Sołducha – założyciel i redaktor naczelny Grupy Sztuka Architektury.
- 15:30–15:45 przerwa kawowa
- 15:45–16:15 Mały beacon – wielkie możliwości
5 sposobów na wykorzystanie technologii IoT w branży łazienkowej. Marcin Okarmus – R&D Manager Comarch Technologies
- 16:15–16:45 20 lat reklamy w "Łazience"
Z przymrużeniem oka przyglądamy się, jak zmieniła się reklama prasowa w branży łazienkowej na przestrzeni ostatnich 20 lat. Arkadiusz Kaczanowski – dziennikarz magazynu "Łazienka".
Udział w konferencji "Marketing w branży łazienkowej"
Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (do pobrania TUTAJ) i wysłać go na adres organizatora (biuro@stowarzyszenielazienka.pl). Co ważne, wstęp na konferencję jest płatny – szczegóły dotyczące opłat znajdują się w powyższym formularzu zgłoszeniowym.
źródło i zdjęcia: Grupa SBS Sp. z o.o.