Przeprowadzony w serwisie audyt miał na celu weryfikację jakości obsługi klientów. Niezależna firma VSC w badaniu ankietowym zapytała klientów o ocenę działania i oferty serwisu. Elementem audytu było także porównanie usług świadczonych przez serwis Bosch z usługami konkurencji.
Centralny serwis elektronarzędzi Bosch uzyskał w badaniu bardzo wysoką ocenę – 90,4%. Klienci docenili przede wszystkim uprzejmość i zaangażowanie pracowników oraz ich wiedzę i fachowość. Wysokie oceny przyznano serwisowi także za organizację i czas obsługi.
Bardzo dobre wyniki audytu zadecydowały o przyznaniu serwisowi przez Polski Program Jakości Obsługi wyróżnienia godło "Dbamy o Jakość Obsługi 2016".
- "W naszej codziennej pracy staramy się potwierdzać, że jakość Bosch to nie tylko innowacyjne produkty - to także najwyższe standardy obsługi klienta. Cieszy nas, że klienci doceniają pracę naszego serwisu. Jest to doskonała motywacja do dalszego doskonalenia naszych usług". – mówi Piotr Nowak, Kierownik Centralnego serwisu elektronarzędzi Bosch.
Centralny serwis elektronarzędzi Bosch w Warszawie istnieje od 1992 i jest częścią Działu Elektronarzędzi firmy Robert Bosch. Zespół serwisu liczący czterdziestu pracowników wykonuje naprawy elektronarzędzi Bosch, Skil, Dremel, CST Berger oraz dostarcza części zamienne na rynek polski. Ciągłe udoskonalanie oferty produktów i usług to jeden z najważniejszych elementów strategii Działu Elektronarzędzi Bosch.
źródło i zdjęcia: Robert Bosch Sp. z o.o.