Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Produkty DRUTEX na Targach Nordbygg w Szwecji

W dniach 5-8 kwietnia br. w Sztokholmie odbyły się najważniejsze targi budowalne w Europie Północnej. Na szwedzkiej wystawie Nordbygg, na której swoje produkty prezentują najwięksi europejscy producenci branży budowlanej, nie mogło zabraknąć firmy DRUTEX, która od lat z powodzeniem sprzedaje swoją stolarkę na rynku skandynawskim.

Produkty DRUTEX na Targach Nordbygg w Szwecji
DRUTEX S.A. Okna i drzwi balkonowe z PVC
www.drutex.pl
DRUTEX S.A. Okna i drzwi balkonowe z PVC
Dane kontaktowe:
59 822 91 01
Lęborska 31, 77-100 Bytów

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Targi Nordbygg odbywają się na terenie Międzynarodowych Targów Sztokholmskich co dwa lata i przyciągają uwagę setek wystawców i tysięcy zwiedzających. Tylko w zeszłym roku przybyło na nie ponad 60 tys. gości i ponad 900 wystawców, a branża stolarki okienno-drzwiowej stanowi jeden z najważniejszych sektorów szwedzkich targów.

Podczas tegorocznej wystawy, DRUTEX przedstawia swoją ofertę dedykowaną na rynek szwedzki i norweski na ponad 200-metrowym stoisku. Wśród najważniejszych produktów znajdują się m.in. ponad 6,5 metrowy system drzwi podnoszono-przesuwnych Iglo-HS, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów ze Skandynawii, jak również system aluminiowo-drewniany Duoline, oraz systemy PVC. Poza oknami Iglo 5 i Iglo Energy, firma zaprezentowała również swoje najnowsze rozwiązanie Iglo Light, wyróżniające się wąskimi i smukłymi profilami, a dzięki temu gwarantujące dużą ilość światła dziennego. Nowość w ofercie DRUTEX stanowi idealny produkt na rynek skandynawski.

- "Rynek szwedzki jest jednym z ważniejszych rynków eksportowych DRUTEX-u i wciąż dynamicznie się rozwija. Klienci ze Szwecji i Norwegii przekonali się już do wysokiej jakości naszych rozwiązań i cenią sobie nasz profesjonalizm oraz sprawność działania. Mimo że na targach Nordbygg jesteśmy obecni po raz pierwszy, z pewnością będziemy coraz silniej inwestować w rozpoznawalność marki na rynku szwedzkim i norweskim. Tym bardziej, że targi stanowią świetną platformę do nawiązania dialogu z Klientami i wzmocnienia relacji z partnerami handlowymi" – mówi Adam Leik, dyrektor marketingu DRUTEX S.A.

źródło i zdjęcia: DRUTEX S.A.