O przyznaniu statuetki Acanthus Aureus decyduje Kapituła, w skład której wchodzą wybitni specjaliści w dziedzinie marketingu i designu. Nagroda ta podkreśla znaczenie spójnego i przemyślanego stanowiska targowego w odnoszeniu sukcesów handlowych i marketingowych.
Jest również doskonałą motywacją dla wystawców, aby wkładali jak najwięcej pracy w przygotowanie prezentacji swoich usług i produktów, co przekłada się na jakość każdej imprezy targowej. W tym roku jedna z tych statuetek powędrowała do firmy WIŚNIOWSKI.
MTP doceniło wyrazistość i pomysłowość stoiska firmy WIŚNIOWSKI, które od samego początku przyciągało pełne uznania spojrzenia zwiedzających. Ich ekspozycję codziennie odwiedzały setki osób przebywających na targach. Na stanowisku firmy znalazły się pełnowymiarowe produkty, zaaranżowane w sposób umożliwiający bezpośrednie zapoznanie się z ich walorami użytkowymi.
Ponadto do dyspozycji gości oddano strefę projektowania ogrodzeń wyposażoną w autorską aplikację AW Expert, a także strefę interaktywną, w której każdy mógł przenieść się do wirtualnej rzeczywistości i przyjrzeć się trójwymiarowym produktom firmy. Na stoisku prezentowano szereg nowości, w tym rozwiązania z zakresu inteligentnej automatyki domowej. Całość dopełniła wystawa fotograficzna stworzona dzięki współpracy firmy WIŚNIOWSKI z młodego pokolenia fotograficzką Dorotą Czoch.
„Całe nasze stoisko zostało zaplanowane w najdrobniejszych detalach. Chcieliśmy, aby nasi goście poczuli się u nas komfortowo i mogli w swobodny oraz atrakcyjny sposób zapoznać się z szeroką ofertą produktową. Cieszymy się, że nasza propozycja spotkała się z takim ciepłym przyjęciem, nie tylko jury, ale także zwiedzających”- podkreśla Katarzyna Świderska Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Statuetkę Acanthus Aureus wręczono podczas oficjalnej gali otwarcia Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2016. Tego dnia reprezentanci firmy WIŚNIOWSKI odebrali również Złoty Medal przyznany bramie segmentowej PRIME.
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI