Ponad 2,5 tysiąca wystawców i blisko 350 tysięcy zwiedzających- tak w liczbach można określić zakończoną edycję targów Batimat. Była to świetna okazja do przyjrzenia się najnowszym trendom i zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców swoich produktów.
Na stoisku firmy Wiśniowski, zwiedzający mogli zapoznać się z produktami zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla przemysłu. Produkty marki spotkały się z uznaniem reprezentantów branży i gości odwiedzających imprezę, imponując unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi i atrakcyjnym designem.
Jedno z najnowszych rozwiązań marki WIŚNIOWSKI, kolekcja Home Inclusive, to doskonały przykład spójnego projektowania powierzchni wokół domu. Dlatego też to komplet brama, drzwi, ogrodzenie w jednej linii stylistycznej cieszyło się dużym zainteresowaniem na targach. Jest to kolekcja trzech, spójnych wzorniczo i wysokiej jakości produktów - bramy PRIME, drzwi CREO oraz ogrodzenia MODERN. Dodatkowym atutem jest to, że są to produkty ciepłe – brama PRIME współczynnik przenikania ciepła na poziomie 0,79W/m2K, a drzwi CREO 0,8W/m2K.
Jest to propozycja produktów przeznaczonych dla nowoczesnego budownictwa, podnosząca komfort codziennego życia. Dodatkowo można było zapoznać się z ofertą bramy UniPro NANO80, która świetnie sprawdzi się w modernizowanych budynkach o niskim nadprożu, gdzie nie jest możliwy montaż klasycznej automatycznej bramy garażowej. Kolejną propozycją były drzwi aluminiowe i stalowe, które zostały zaprojektowane tak by maksymalnie wykorzystać właściwości materiałów, z których zostały wykonane. Dzięki zastosowaniu odpowiednich metod łączenia profili drzwiowych marki Wiśniowski są bardzo wytrzymałe, a dodatkowo ciekawe wzorniczo i uniwersalne.
Specjalnie z myślą o zapotrzebowaniu rynku francuskiego zaprezentowane zostały drzwi na profilu Forster z zawiasem typu PIVOT i ze zworami magnetycznymi, a także drzwi aluminiowe MB70 ze zworami i bezpiecznym przymykiem, które z powodzeniem możemy zamontować w szkołach, przedszkolach i tego typu obiektach. Zaprezentowana także została ultraszybka, składana brama przemysłowa V-KING, ogrodzenia serii MODERN i system okienny Janisol Arte. Zaproponowane przez WIŚNIOWSKI rozwiązania wyróżniały się nie tylko nowoczesnością, ale przede wszystkim designem i wysoką jakością wykonania. Dlatego też stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony zwiedzających.
-"Stawiamy na ciągły rozwój, stąd nasze pojawienie się m.in. na rynku francuskim. Francja to rynek specyficzny i jak każdy ma swoje charakterystyczne potrzeby. Staraliśmy się do tych wymagań dostosować, tworząc produkty na najwyższym poziomie wzornictwa przemysłowego i funkcjonalności. Duże zainteresowanie naszą ofertą i spory ruch na naszym targowym stoisku dają pewność, że Francuzi szukają takich rozwiązań. Usłyszeliśmy wiele miłych słów i cennych uwag. To wartościowa lekcja, która pozwoli nam wciąż udoskonalać nasze produkty". - podsumowuje Paweł Cymorek, Dyrektor Sprzedaży Europa Zachodnia firmy WIŚNIOWSKI.
Udział w imprezie był prawdziwą inspiracją dla wszystkich jej uczestników, mogących śledzić najnowsze trendy i znaleźć olbrzymią motywację do dalszego rozwoju. Targi były jak zwykle doskonałą okazją do pozyskania nowych klientów, a także motywacją do dalszej pracy. Już wkrótce we Francji będzie można podziwiać modelowe ekspozycje firmy Wiśniowski.
źródło i zdjęcia: Wiśniowski