Ponad 2,5 tysiąca wystawców i blisko 350 tysięcy zwiedzających- tak w liczbach można określić zakończoną edycję targów Batimat. Była to świetna okazja do przyjrzenia się najnowszym trendom i zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców swoich produktów.
Na stoisku firmy Wiśniowski, zwiedzający mogli zapoznać się z produktami zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla przemysłu. Produkty marki spotkały się z uznaniem reprezentantów branży i gości odwiedzających imprezę, imponując unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi i atrakcyjnym designem.
Jedno z najnowszych rozwiązań marki WIŚNIOWSKI, kolekcja Home Inclusive, to doskonały przykład spójnego projektowania powierzchni wokół domu. Dlatego też to komplet brama, drzwi, ogrodzenie w jednej linii stylistycznej cieszyło się dużym zainteresowaniem na targach. Jest to kolekcja trzech, spójnych wzorniczo i wysokiej jakości produktów - bramy PRIME, drzwi CREO oraz ogrodzenia MODERN. Dodatkowym atutem jest to, że są to produkty ciepłe – brama PRIME współczynnik przenikania ciepła na poziomie 0,79W/m2K, a drzwi CREO 0,8W/m2K.
Specjalnie z myślą o zapotrzebowaniu rynku francuskiego zaprezentowane zostały drzwi na profilu Forster z zawiasem typu PIVOT i ze zworami magnetycznymi, a także drzwi aluminiowe MB70 ze zworami i bezpiecznym przymykiem, które z powodzeniem możemy zamontować w szkołach, przedszkolach i tego typu obiektach. Zaprezentowana także została ultraszybka, składana brama przemysłowa V-KING, ogrodzenia serii MODERN i system okienny Janisol Arte. Zaproponowane przez WIŚNIOWSKI rozwiązania wyróżniały się nie tylko nowoczesnością, ale przede wszystkim designem i wysoką jakością wykonania. Dlatego też stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony zwiedzających.
-"Stawiamy na ciągły rozwój, stąd nasze pojawienie się m.in. na rynku francuskim. Francja to rynek specyficzny i jak każdy ma swoje charakterystyczne potrzeby. Staraliśmy się do tych wymagań dostosować, tworząc produkty na najwyższym poziomie wzornictwa przemysłowego i funkcjonalności.
Udział w imprezie był prawdziwą inspiracją dla wszystkich jej uczestników, mogących śledzić najnowsze trendy i znaleźć olbrzymią motywację do dalszego rozwoju. Targi były jak zwykle doskonałą okazją do pozyskania nowych klientów, a także motywacją do dalszej pracy. Już wkrótce we Francji będzie można podziwiać modelowe ekspozycje firmy Wiśniowski.
źródło i zdjęcia: Wiśniowski