Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu dowolną techniką pracy, poprzez którą dzieci w ciekawy sposób odpowiedzą czym jest dla nich bezpieczeństwo i dlaczego właśnie ich placówka powinna zostać wyposażona w produkty marki Wiśniowski. Do zabawy zaproszonych zostały domy dziecka i ośrodki szkolno-wychowawcze z całej Polski.
„Do pierwszego etapu naszego konkursu zgłosiło się blisko 90 placówek z różnych rejonów naszego kraju. Każda z prac jest wyjątkowa i na pewno wybór będzie trudny zarówno dla internautów, jak i dla nas w ostatnim etapie konkursu” - mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu firmy Wiśniowski.
Laureatów konkursu wybiorą za pomocą specjalnej aplikacji konkursowej użytkownicy Facebooka. Na nadesłane propozycje można głosować do 30 listopada. Spośród 30 najbardziej popularnych prac, jury konkursu wybierze ostatecznie 10 zgłoszeń. „Zachęcamy do kibicowania i oddawania głosów na najciekawsze prace. Wszyscy uczestnicy konkursu wykazali się nadzwyczajną kreatywnością”. – podkreśla Katarzyna Świderska. Zwycięzcy zostaną zaopatrzeni w profesjonalne produkty marki WIŚNIOWSKI wraz z ich profesjonalnym montażem.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w Mikołajki, 6 grudnia.
Więcej szczegółów dotyczących akcji znajdziecie na stronie www.wisniowski.pl oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/WISNIOWSKI.GROUP?fref=ts
Na prace można oddawać głosy pod adresem: https://apps.facebook.com/click_competition/25566/pl.
źródło i zdjęcie: Wiśniowski