11 października 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie, Polska wygrała z Irlandią 2:1. Wśród tłumu rozentuzjazmowanych kibiców byli obecni także przedstawiciele firmy FAKRO. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie, wicelider na światowym rynku okien dachowych jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej już od 2004 roku.
Co łączy producenta okien dachowych z drużyną piłki nożnej?
Zarówno FAKRO jak i nasza reprezentacja budują sukces Polski na arenie międzynarodowej. FAKRO walczy o sukces gospodarczy naszego kraju sprzedając swoje produkty na całym świecie. Piłkarska drużyna jest sportowym ambasadorem Polski. Podczas dzisiejszego meczu pokazaliśmy na co nas stać. – skomentował wygraną Janusz Komurkiewicz.
O awansie polskiej drużyny do finałów mistrzostw Europy, sponsoringu sportowym oraz planach rozwoju firmy FAKRO rozmawiano także podczas zorganizowanego przez producenta okien dachowych, śniadania prasowego, które odbyło się w restauracji AleGloria w Warszawie.
FAKRO od początku swojej działalności angażuje się w promocję sportu oraz zdrowego stylu życia. Podobnie jak w sporcie, wyznacznikiem sukcesu FAKRO jest rywalizacja i dynamika. – tak o współpracy z narodową drużyną podczas spotkania z dziennikarzami mówiła Renata Damasiewicz, Specjalista ds. Reklamy Medialnej FAKRO.
źródło i zdjęcia: Fakro