Zadaniem konkursowym jest wykonanie dowolną techniką pracy, poprzez którą dzieci w kreatywny sposób opowiedzą, dlaczego chciałyby wyposażyć swoją placówkę w produkty marki WIŚNIOWSKI i czym dla nich jest bezpieczeństwo.
Jako największy polski producent bram, drzwi i ogrodzeń, codziennie kierujemy nasze produkty do wielu odbiorców w naszym kraju oraz poza jego granicami. Nasi klienci ufają nam, bo wiedzą, że wraz z wysokiej jakości produktem otrzymują poczucie bezpieczeństwa. Jest to dla nas bardzo ważne. Wykorzystując nasze produkty oraz zdobyte doświadczenie, chcemy pomóc w stworzeniu bezpiecznej przestrzeni wokół domów dziecka, by były one miejscem dającym jak najwięcej radości – informuje Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu w firmie Wiśniowski. Między innymi dzięki Państwa głosom oddanym na konkretną pracę firma WIŚNIOWSKI wyposaży 10 takich miejsc w bezpieczne bramy, drzwi lub ogrodzenia, w zależności od potrzeb danej placówki – dodaje.
Laureatów konkursów wybiorą, przy pomocy aplikacji konkursowej, użytkownicy Facebooka. Głosowanie już się zaczęło i potrwa aż do 30 października 2015 r. Spośród 30 prac o największej ilości głosów, specjalnie powołana komisja wybierze ostatecznie 10 zwycięskich placówek, które otrzymają od firmy WIŚNIOWSKI produkty wraz z ich profesjonalnym montażem. Wyniki zostaną ogłoszone w mikołajki, 6 grudnia 2015.
Więcej zdjęć na stronie firmy - link tutaj.
źródło i zdjęcie: Wiśniowski