Jesteśmy wszędzie tam gdzie istnieje zapotrzebowanie na tego rodzaju produkty. Sprzedaż na eksport stanowi 70% ogólnej sprzedaży. – tłumaczy Jacek Kulpa, Dyrektor Eksportu FAKRO. W skład Grupy Fakro, zatrudniającej ponad 3300 osób, wchodzi 12 spółek produkcyjnych oraz 16 dystrybucyjnych. Produktów firmy FAKRO nie mogło zabraknąć także w Stanach Zjednoczonych. W 2003r. w USA powstała spółka dystrybucyjna FAKRO America, która aktywnie zajmuje się rozwojem sprzedaży oraz logistyką produktów FAKRO na rynku amerykańskim. – podkreśla Jacek Kulpa.
Produkty firmy FAKRO cieszą się wśród mieszkańców USA ogromną popularnością. Serca Amerykanów podbiły spełniające wszelkie wymagania techniczne oraz wymogi bezpieczeństwa, a także zapewniające pełną wygodę użytkowania schody strychowe. Zainteresowanie produktami FAKRO zaowocowało pięcioletnią już współpracą z Home Depot, siecią największych hipermarketów budowlanych w USA. FAKRO America z sukcesem spełnia rygorystyczne wymogi Home Depot określające stany magazynowe, czas realizacji zamówień czy też dotyczące aktualizacji informacji o wysyłce.
FAKRO America zostało bardzo wysoko ocenione w prowadzonym przez hipermarket budowlany rankingu dostawców. Podczas oceny, pod uwagę brano jakość produktów i obsługi klienta. To dla nas potwierdzenie najwyższej jakości produktów FAKRO. Zadowolenie klienta i kontrahenta to dla nas największa nagroda i motywacja do dalszej pracy. – podkreślił Waldemar Szaluś, Dyrektor Zarządzający FAKRO America.
Produkty firmy FAKRO znaleźć można także w Lowe’s, drugim co do wielkości markecie budowlanym w USA, liczącym około 1800 sklepów oraz Menards, sieci 350 sklepów. Oferta FAKRO dostępna jest również online.
Więcej informacji na stronie internetowej - link tutaj.
źródło i zdjęcia: Fakro