Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Ekologiczne party w salonie grzejników JAGA

Motywem przewodnim ekologicznego spotkania, które odbyło się 26 marca br. w salonie grzejników Jaga Art Studio, była promocja kosmetyków Recoffee marki O`Right na bazie kawy. Event, energetyczny jak filiżanka mocnego espresso, zgromadził wielu gości zainteresowanych również tematem ekologii i dobrego wzornictwa.

Ekologiczne party w salonie grzejników JAGA
Jaga Polska GRZEJNIKI KONWEKTOROWE, KANAŁOWE I DEKORACYJNE
www.jaga.com.pl
Jaga Polska GRZEJNIKI KONWEKTOROWE, KANAŁOWE I DEKORACYJNE
Dane kontaktowe:
22 672 88 82
Zwycięzców 28/26, 03-938 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Ekologiczne party w salonie grzejników JAGA Polska premiera ekologicznych kosmetyków do ciała i włosów Recoffee marki O`Right nieprzypadkowo miała swoje miejsce w salonie grzejników Jaga. Belgijski producent chętnie wspiera inicjatywy promujące troskę o środowisko naturalne. Z przyjemnością więc udostępnił przestrzeń swego salonu do prezentacji produktu, który nie dość, że jest naturalny (zawiera 100 % olejku kawowego), to ma także w 100 % biodegradowalne opakowanie. Olejek kawowy oraz butelki kosmetyków Recoffee powstają z kawowych fusów poddanych przetworzeniu. Szacuje się, że codziennie na całym świecie po spożyciu kawy pozostaje ponad 20 milionów kilogramów fusów, które wymagają utylizacji. Dzięki firmie O`Right część z nich otrzyma nowe życie i stanie się cennym olejkiem wspomagającym kondycję naszych włosów lub posłuży do wyprodukowania w pełni ekologicznej butelki, która ulegnie procesowi rozkładu. A nawet – dzięki umieszczonemu na dnie ziarenku kawy – w ciągu pięciu lat zamieni się w kawowe drzewko.

Z 1 kilograma fusów kawowych jesteśmy w stanie uzyskać zaledwie 15.6 grama cennego olejku. Oznacza to, że do wyprodukowania litrowej butelki szamponu Recoffee potrzebujemy fusów kawowych z 16 średnich filiżanek tego napoju mówi Joanna Kwiecińska-Ćwir, właściciel firmy Organics Beauty Concept reprezentującej w Polsce markę O`Right.

Holistyczne podejście do tematu ekologii i filozofia "Cradle to cradle" są bliskie właścicielowi firmy Jaga, który aktywnie nawołuje do globalnej troski o środowisko. Grzejniki Jaga na każdym etapie swojego życia (projekt, użytkowanie, recykling) dbają o to, by ich ślad środowiskowy był jak najmniejszy, co potwierdzają liczne badania i certyfikaty.

Showroom Jaga, znajdujący się w Galerii Saska Kępa, świetnie wpisuje się w ekologiczną filozofię marki O`Right. Wnętrze salonu zaaranżowane jest minimalistycznie, z wykorzystaniem naturalnych materiałów (drewno) oraz elementów poprodukcyjnych (zużyte wymienniki grzejników, drewno z recyklingu). Goście zaproszeni na promocję marki Recoffee czuli się w tej przestrzeni swobodnie i chętnie pozowali do zdjęć na tle grzejników Jaga. Szczególnym zainteresowaniem cieszył się organiczny w kształcie grzejnik Heatwave – jeden z flagowych modeli belgijskiego producenta.

Spotkanie obfitowało w wiele atrakcji takich jak pokaz mody, koncert Jakuba Molędy czy porady trychologa (specjalista zajmujący się diagnozą skóry głowy). Przygotowała je firma OKK!

Relacja z wydarzenia znajduje się na fanpage marki Jaga Polska na Facebooku: https://www.facebook.com/jaga.polska

Informacje na temat grzejników marki Jaga można znaleźć na stronie internetowej firmy Jaga Polska Sp. z o.o. pod adresem: www.jaga.com.pl

źródło i zdjęcia: Jaga Polska