Z 1 kilograma fusów kawowych jesteśmy w stanie uzyskać zaledwie 15.6 grama cennego olejku. Oznacza to, że do wyprodukowania litrowej butelki szamponu Recoffee potrzebujemy fusów kawowych z 16 średnich filiżanek tego napoju– mówi Joanna Kwiecińska-Ćwir, właściciel firmy Organics Beauty Concept reprezentującej w Polsce markę O`Right.
Holistyczne podejście do tematu ekologii i filozofia "Cradle to cradle" są bliskie właścicielowi firmy Jaga, który aktywnie nawołuje do globalnej troski o środowisko. Grzejniki Jaga na każdym etapie swojego życia (projekt, użytkowanie, recykling) dbają o to, by ich ślad środowiskowy był jak najmniejszy, co potwierdzają liczne badania i certyfikaty.
Showroom Jaga, znajdujący się w Galerii Saska Kępa, świetnie wpisuje się w ekologiczną filozofię marki O`Right. Wnętrze salonu zaaranżowane jest minimalistycznie, z wykorzystaniem naturalnych materiałów (drewno) oraz elementów poprodukcyjnych (zużyte wymienniki grzejników, drewno z recyklingu). Goście zaproszeni na promocję marki Recoffee czuli się w tej przestrzeni swobodnie i chętnie pozowali do zdjęć na tle grzejników Jaga. Szczególnym zainteresowaniem cieszył się organiczny w kształcie grzejnik Heatwave – jeden z flagowych modeli belgijskiego producenta.
Spotkanie obfitowało w wiele atrakcji takich jak pokaz mody, koncert Jakuba Molędy czy porady trychologa (specjalista zajmujący się diagnozą skóry głowy). Przygotowała je firma OKK!
Relacja z wydarzenia znajduje się na fanpage marki Jaga Polska na Facebooku: https://www.facebook.com/jaga.polska
Informacje na temat grzejników marki Jaga można znaleźć na stronie internetowej firmy Jaga Polska Sp. z o.o. pod adresem: www.jaga.com.pl
źródło i zdjęcia: Jaga Polska