Wyraźny przekaz w oszczędnej formie
Prace firm realizujących usługi projektowania i budowy stoisk targowych, które wzięły udział w konkursie były oceniane m.in. pod kątem nowatorskich rozwiązań architektonicznych w wystawiennictwie. Poza tym do znaczących kryteriów wliczono zastosowanie nowych technologii i materiałów oraz nowoczesnej myśli wystawienniczej, z uwzględnieniem aspektów marketingowych. Jury pod przewodnictwem prezesa Rady PIPT Przemysława Trawy oceniło 15 złożonych projektów i wyłoniło czterech zwycięzców. Zdobywcą brązowego medalu został projekt Marty Pietruchy z Meliński Minuth wykonany dla firmy OKNOPLAST na targi EQUIPBAIE, które odbyły się w Paryżu w listopadzie ubiegłego roku. Jurorzy docenili dostosowanie środków przekazu do przesłania stoiska – elegancję, minimalizm i spójność przekazu, zgodnie z trendem we współczesnym designie.
Z satysfakcją przyjęliśmy wiadomość o tym, że stoisko grupy OKNOPLAST znalazło się w pierwszej trójce konkursu organizowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego. Stanowi to dla nas potwierdzenie najwyższej jakości usług oferowanych przez firmy, z którymi współpracujemy. Jesteśmy świadomi, że targi to ważne miejsce spotkań, dlatego zależało nam, aby stoisko OKNOPLAST było platformą zachęcającą do interakcji i dialogu z naszymi odbiorcami – nie krył zadowolenia z rozstrzygnięcia konkursu Grzegorz Filipek, dyrektor handlowy Oknoplast.
Zwycięzcy wyznaczają trendy
Pomysłodawca konkursu Alojzy Kuca podkreśla, że konkurs nie pozostaje bez wpływu na późniejsze projekty stoisk targowych, a jego poziom wzrasta z każdym rokiem. Nagradzane w kolejnych edycjach prace zostają włączone do kanonu wystawienniczego i wyznaczają trendy, które można następnie obserwować w pokonkursowych realizacjach.
źródło i zdjęcia: Oknoplast