Dwupoziomowe stoisko czołowego światowego producenta podłóg drewnianych cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających.
Barlinek zaprezentował najnowsze kolekcje Deski Barlineckiej: ekskluzywne szerokie deski Senses oraz designerskie deski barwione Smaki Życia.
W myśl hasła przewodniego przyświecającego obecności marki na targach: "Wood is good", producent zaprezentował Deskę Barlinecką nie tylko w postaci tradycyjnej podłogi, ale po raz pierwszy również jako element dekoracji ściany czy sufitu. Montaż taki jest możliwy dzięki wprowadzonym do oferty specjalnym klipsom montażowym.
Na stoisku zobaczyć można było również ręcznie postarzane podłogi dębowe marki Jean Marc Artisan. Deski te wykańczane są metodą rzemieślniczą, nawiązującą do tradycji legendarnych francuskich ebenistów (zastosowanie naturalnych patyn) i posiadają ręcznie wykonywane drobne uszkodzenia. Część fascynującego procesu ich tworzenia można było obejrzeć na stoisku Barlinka.
BAU po raz kolejny nie zawiódł. Była to okazja do wartościowych spotkań z dotychczasowymi kontrahentami, jak i nawiązywania nowych kontaktów. Na szczególną uwagę zasługuje rosnący udział architektów i projektantów wnętrz. W tym roku targi odwiedziło ich aż 65 tysięcy. – mówi Dorota Karbowska-Zawadzka, Dyrektor Marketingu Barlinek S.A.
Więcej informacji : www.barlinek.com.pl, www.bau-muenchen.com.
źródło i zdjęcie: Barlinek