Gaggenau (spółka Bosch i Siemens) celebruje rozdanie nagród w Sommelier Award 2014

Ekskluzywna premiera. Trzej finaliści pierwszej edycji konkursu Gaggenau Sommelier Award okazali się najlepszymi ambasadorami kultury wina. Niezależnemu jury i międzynarodowym ekspertom zaimponowali fachową wiedzą. Tytuł Gaggenau Sommelier 2014 otrzymał z niewielką przewagą Nikolas Giannopoulos - tuż za nim, drugie miejsce zajął Paweł Demianiuk, zaś na trzeciej pozycji uplasował się Kévin Barbry.

Gaggenau (spółka Bosch i Siemens) celebruje rozdanie nagród w Sommelier Award 2014
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. Inteligentny sprzęt AGD
www.siemens-home.bsh-group.com
Dane kontaktowe:
22 572 76 00
Al. Jerozolimskie 183 02-222 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Na gali rozdania nagród, która odbyła się w Brand Centre Gaggenau w Lipsheim, nie było zwycięzców, ani pokonanych. 

Jesteśmy dumni z nowych ambasadorów naszej marki i gratulujemy Nikolasowi Giannopoulosowi szczególnego wyróżnienia. Gaggenau Sommelier Award to spojrzenie w przyszłość kultury wina i możliwość zwrócenia uwagi na zawód sommeliera - komentuje Sven Schnee, dyrektor marki Gaggenau.

Menadżer smaku w wyszukanym świecie haute cuisine.

Sommelier, niegdyś klasyczny zarządca piwnicy z winami, od dawna jest już pierwszą osobą, z którą gość restauracji nawiązuje kontakt. Dzięki swoim kompetencjom i wyczuciu sommelier poleca dopasowane do wybranego menu alkohole. Wymaga to, oprócz wiedzy na temat regionalnych i światowych win, olbrzymiego znawstwa nie tylko w zakresie wina, ale również piwa, kawy, herbaty, wody mineralnej i innych napojów bezalkoholowych. Wymagające jury i około 40 gości z całego świata testowało wszechstronną wiedzę zawodową u finalistów pierwszej edycji konkursu Gaggenau Sommelier Awards w ramach degustacji z zawiązanymi oczami (blind test) i kolacji. W trakcie ośmiodaniowego menu, przygotowanego przez mistrza kuchni Riccardo Camaniniego, finaliści przekonywali przemyślanym doborem win i szarmancką prezencją. Po intensywnych obradach jury przyznało tytuł Gaggenau Sommelier 2014 Nikolasowi Giannopoulosowi.

Ambasadorzy marki w świecie win.

W ramach konkursu Gaggenau Sommelier Award marka wspiera uzdolnione młode pokolenie i chce w przyszłości intensywniej celebrować ekskluzywną kulturę wina jako ważny składnik wyrafinowanego stylu życia. Jako Gaggenau Sommelier 2014 Nikolas Giannopoulos będzie obecny na wielu międzynarodowych imprezach, a oprócz trofeum i wyróżnienia weźmie udział w intensywnym szkoleniu poprowadzonym przez Annemarie Foidl i Serge’a Dubsa w trzygwiazdkowej restauracji Marca Haeberlina - Auberge de l’Ill w miejscowości Illhaeusern im Elsass. Paweł Demianiuk z Polski i pracujący obecnie w Wielkiej Brytanii Francuz Kévin Barbry ożywią kulturę wina na podczas wydarzeń organizowanych przez markę Gaggenau w swoich krajach.

Niedościgniony smak wina.

Partnerem konkursu Gaggenau Sommelier Award 2014, była firma Zwiesel Kristallglas, która dostarczyła na finałową imprezę kieliszki marki Zwiesel 1872. Kieliszki z serii Wine Classics, o obszernym profilu i wysokim, łukowatym kominie, zapewniają perfekcyjne uwalnianie aromatu szlachetnych win. Lekko odchylona na zewnątrz krawędź kieliszka wzmacnia autentyczną, zmysłową percepcję aromatu i intensyfikuje smak. Kolekcja składa się z 13 różnych kieliszków i trzech karafek. Została stworzona we współpracy z International Wine Institute specjalnie na potrzeby najważniejszych gatunków wina z całego świata oraz win o uznanych globalnie stylach.

Gaggenau jest producentem najwyższej jakości urządzeń gospodarstwa domowego i cieszy się pozycją lidera innowacji w zakresie technologii i wzornictwa "Made in Germany". Przedsiębiorstwo opiera się na ponad 330-letniej tradycji, w dziejach której jego wielokrotnie nagradzane urządzenia zawsze rewolucjonizowały wyposażenie domowych kuchni. Sukces marki oparty jest na postępie technicznym i wyrazistej formie w połączeniu z doskonałą funkcjonalnością. Od roku 1995 Gaggenau jest spółką koncernu BSH Bosch and Siemens Home Appliances z Monachium, obecną dzisiaj w ponad 50 krajach i dysponującą flagowymi salonami wystawienniczymi w największych światowych metropoliach. Wartość obrotów firmy w roku 2013 wyniosła ponad 190 mln euro. 

źródło i zdjęcia: BSH