Przygoda firmy Wiśniowski z piłką nożną zaczęła się dużo wcześniej, choć tylko w wymiarze regionalnym. Od wielu lat firma jest bowiem sponsorem MKS Sandecja. Po latach kibicowania nowosądeckiej drużynie przyszedł czas na piłkę w wymiarze reprezentacyjnym. Na pierwszy wspólny sukces nie trzeba było zresztą długo czekać.
Zwycięstwo 7:0 w meczu z Gibraltarem dla reprezentacji Polski to świetny początek eliminacji do EURO 2016. Teraz pozostaje oczekiwanie na wielkie emocje i kolejne bramki w jesiennych meczach z Niemcami, Szkocją i Gruzją. Szczególny wymiar i znaczenie mieć będzie październikowy mecz z mistrzami świata – Niemcami.
Oprócz wymiaru promocyjnego tytuł oficjalnego partnera reprezentacji narodowej ma dla firmy, ze 100-procentowym polskim kapitałem, również symboliczne znaczenie. Firma Wiśniowski, jako Partner drużyny narodowej podkreśla, iż rywalizacja gospodarcza na międzynarodowym rynku, w której uczestniczy, również jest formą reprezentowania naszego kraju.
-
Role sposnoringu podkreśla również Adam Nawałka, selekcjoner polskiej reprezentacji. W jego opinii odgrywa on coraz większą rolę w sporcie wpływając m.in. na poziom pracy zawodników oraz warunki treningów.
2 października 2014 w Polonia Palace Hotel w Warszawie odbyła się konferencja prasowa pt. „Reprezentujemy Polskę – kibicujemy razem. Synergia sportu i gospodarki“ z udziałem m.in. Adama Nawałki, selekcjonera reprezentacji Polski oraz Janusza Basałaja, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Mediów w PZPN. Wzięli w niej również udział nowi Partnerzy reprezentacji Andrzej Wiśniowski, właściciel firmy Wiśniowski oraz przedstawiciel Fakro. Swoją obecnością zaszczycił dziennikarzy również Czesław Lang, dyrektor kolarskiego Tour de Pologne.
Źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI