Wyboru REHAU dokonano na podstawie badań, przeprowadzonych wśród konsumentów, którzy mieli styczność z produktem lub przygotowują się do wyboru okien. Ze względu na swoją rozpoznawalność i użyteczność marketingową, godło Lauru stanowi ogromną wartość promocyjną i jest wyznacznikiem tendencji rynkowych oraz wyborów konsumentów.
źródło i zdjęcie: REHAU
REHAU zdobył Brązowy Laur Konsumenta 2014
Firma REHAU zdobyła kolejną w tym roku nagrodę – wyróżnienie przyznawane przez konsumentów, którzy mieli styczność z produktami REHAU. Brązowy Laur Konsumenta 2014 jest ważnym dla firmy osiągnięciem, które potwierdza silną pozycję marki REHAU i jest zbiorową formą rekomendacji.

Rehau
Systemy okienne i drzwiowe z PCV i RAU-FIPRO®
PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie
Pozostałe publikacje Rehau
Może Cię zainteresować
Jak sprawić, by dach był szczelny? Kiedy papa, a kiedy membrana [PORADNIK]
Jak urządzić funkcjonalną łazienkę na poddaszu?
Autoklawizowany beton komórkowy (ABK) - ciepły dom w praktyce. Radzi kierownik budowy
Wentylacja z rekuperacją to nie fanaberia! W październiku nie musisz włączać ogrzewania
Elewacje domu 2025 - materiały, które naprawdę się bronią
Tynk pod lupą: gipsowy, cementowo-wapienny czy hybrydowy? Jaki wybrać, by uniknąć poprawek?