Wyboru REHAU dokonano na podstawie badań, przeprowadzonych wśród konsumentów, którzy mieli styczność z produktem lub przygotowują się do wyboru okien. Ze względu na swoją rozpoznawalność i użyteczność marketingową, godło Lauru stanowi ogromną wartość promocyjną i jest wyznacznikiem tendencji rynkowych oraz wyborów konsumentów.
źródło i zdjęcie: REHAU
REHAU zdobył Brązowy Laur Konsumenta 2014
Firma REHAU zdobyła kolejną w tym roku nagrodę – wyróżnienie przyznawane przez konsumentów, którzy mieli styczność z produktami REHAU. Brązowy Laur Konsumenta 2014 jest ważnym dla firmy osiągnięciem, które potwierdza silną pozycję marki REHAU i jest zbiorową formą rekomendacji.
Rehau
Systemy okienne i drzwiowe z PCV i RAU-FIPRO®
PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie
Pozostałe publikacje Rehau
Może Cię zainteresować
Dlaczego lepiej kupić działkę uzbrojoną? Instalacja wodno-kanalizacyjna w domu
Budujesz dom? Zobacz, dlaczego warto kupić pompę ciepła monoblok z jednostką wewnętrzną
Dom Polski 2026 - wydanie specjalne
swissporPIR Alu - nowoczesny materiał termoizolacyjny
Drzwi zewnętrzne PORTA THERMO łączą design i funkcjonalność w całym domu
Płytki cementowe na wzór starej cegły - wnętrza z duszą w nowoczesnym wydaniu