Wyboru REHAU dokonano na podstawie badań, przeprowadzonych wśród konsumentów, którzy mieli styczność z produktem lub przygotowują się do wyboru okien. Ze względu na swoją rozpoznawalność i użyteczność marketingową, godło Lauru stanowi ogromną wartość promocyjną i jest wyznacznikiem tendencji rynkowych oraz wyborów konsumentów.
źródło i zdjęcie: REHAU
REHAU zdobył Brązowy Laur Konsumenta 2014
Firma REHAU zdobyła kolejną w tym roku nagrodę – wyróżnienie przyznawane przez konsumentów, którzy mieli styczność z produktami REHAU. Brązowy Laur Konsumenta 2014 jest ważnym dla firmy osiągnięciem, które potwierdza silną pozycję marki REHAU i jest zbiorową formą rekomendacji.
Rehau
Systemy okienne i drzwiowe z PCV i RAU-FIPRO®
PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie
Pozostałe publikacje Rehau
Może Cię zainteresować
Strop gęstożebrowy - zalety i wady. Konstrukcja i zastosowanie stropu
Ocieplenie styropianem czy wełną? Ta izolacja jest numerem jeden
Zabezpieczenia nowoczesnych drzwi wejściowych
Niekończąca się wojna z kurzem. To urządzenie okazało się zbawieniem
Czy kotły na paliwa stałe warto jeszcze montować? Ekspert komentuje
Modee zdobywa nagrodę Dobry Wzór 2025 - polski design, który redefiniuje ściany