Wyboru REHAU dokonano na podstawie badań, przeprowadzonych wśród konsumentów, którzy mieli styczność z produktem lub przygotowują się do wyboru okien. Ze względu na swoją rozpoznawalność i użyteczność marketingową, godło Lauru stanowi ogromną wartość promocyjną i jest wyznacznikiem tendencji rynkowych oraz wyborów konsumentów.
źródło i zdjęcie: REHAU
REHAU zdobył Brązowy Laur Konsumenta 2014
Firma REHAU zdobyła kolejną w tym roku nagrodę – wyróżnienie przyznawane przez konsumentów, którzy mieli styczność z produktami REHAU. Brązowy Laur Konsumenta 2014 jest ważnym dla firmy osiągnięciem, które potwierdza silną pozycję marki REHAU i jest zbiorową formą rekomendacji.

Rehau
Systemy okienne i drzwiowe z PCV i RAU-FIPRO®
PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie
Pozostałe publikacje Rehau
Może Cię zainteresować
Spiek kwarcowy w kuchni. Blat, którego nie da się zarysować!
Dach chłodniejszy o 27°C. Jak nowoczesna technologia walczy z upałem?
Projekt garderoby w domu. Małe wnętrze, wielki efekt!
Dlaczego drewno wygrywa ze stalą i betonem? Odpowiedź Cię zaskoczy
Strop prefabrykowany buduje się najszybciej. Powstaje w kilka godzin!
Jak wybrać grzejnik i dopasować moc? Ostatni moment przed sezonem grzewczym