Wyboru REHAU dokonano na podstawie badań, przeprowadzonych wśród konsumentów, którzy mieli styczność z produktem lub przygotowują się do wyboru okien. Ze względu na swoją rozpoznawalność i użyteczność marketingową, godło Lauru stanowi ogromną wartość promocyjną i jest wyznacznikiem tendencji rynkowych oraz wyborów konsumentów.
źródło i zdjęcie: REHAU
REHAU zdobył Brązowy Laur Konsumenta 2014
Firma REHAU zdobyła kolejną w tym roku nagrodę – wyróżnienie przyznawane przez konsumentów, którzy mieli styczność z produktami REHAU. Brązowy Laur Konsumenta 2014 jest ważnym dla firmy osiągnięciem, które potwierdza silną pozycję marki REHAU i jest zbiorową formą rekomendacji.
Rehau
Systemy okienne i drzwiowe z PCV i RAU-FIPRO®
PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie
Pozostałe publikacje Rehau
Może Cię zainteresować
Nowoczesne ogrzewanie na podczerwień - Grosmann Infra ISP PRO i BASIC
NOWOŚĆ BELLA PLAST: BP30S 100 mm - 250 mm - listwa PVC startowa z siatką, regulowana
Czy rekuperacja wysusza powietrze w domu? Decyduje rodzaj wymiennika ciepła
Co to jest bezpiecznik topikowy? Budowa, działanie i zastosowanie
Orynnowanie bez błędów - na co uważać przy doborze i montażu rynien?
Zabezpiecz dom przed zalaniem i śpij spokojnie. System detekcji wycieku SALUS Controls