W programie zastosowano badania kwestionariuszowe "face to face" oraz przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line. W wynikach ankiet zidentyfikowano dwa obszary tematyczne: stopień rozpoznawalności produktów i usług (wskaźnik świadomości marki) oraz poziom lojalności wobec producentów i usługodawców.
Nagrodzona Złotym Godłem firma CEMEX Polska oferuje szeroką gamę cementów najwyższej jakości, produkowanych w swoich cementowniach. Dysponuje doskonale wyposażonymi laboratoriami, które w połączeniu z bogatym doświadczeniem ich pracowników, pozwalają zapewnić klientom CEMEX profesjonalne usługi doradcze w zakresie optymalnego zastosowania produktów.
Konsumencki Lider Jakości 2014 to ogólnopolski program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, firm dostępnych na polskim rynku. W każdej kategorii przyznawane są złoty, srebrny i brązowy medal, które odzwierciedlają pozycję marki wobec konkurentów branżowych.
Program organizuje Redakcja Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Prace związane z przygotowaniem i realizacją badań konsumenckich w ramach programu powierzone zostały Uniwersytetowi Jagiellońskiemu w Krakowie.
CEMEX to założona w 1906 roku globalna firma zajmująca się materiałami budowlanymi, która dostarcza produkty o wysokiej jakości oraz solidne usługi klientom i społecznościom w ponad 50 krajach na całym świecie. Na polskim rynku obecna jest od 2005 roku. Firma stale doskonali procesy produkcji, wprowadza innowacyjne rozwiązania budowlane i promuje zrównoważoną przyszłość. Więcej informacji na temat firmy na: www.cemex.pl
źródło i zdjęcie: CEMEX