Plebiscyt "European Trusted Brands" obejmuje swym zasięgiem 10 krajów europejskich i jest organizowany już od 14 lat. Badanie zostało przeprowadzone metodą wywiadów on-line i polegało na samodzielnym wypełnieniu kwestionariusza przez respondentów.
Ankietowani w każdej ze wskazanych kategorii mogli tylko jedną markę, którą darzą zaufaniem, polecają i z której sami korzystają. Kryteriami oceny marki były:
- Jakość,
- Silny wizerunek,
- Stosunek wartości do ceny,
- Zrozumienie potrzeb klienta,
- Społeczna odpowiedzialność.
Jak podkreślają organizatorzy, tym, co wyróżnia "European Trusted Brands" spośród innych ankiet konsumenckich, jest całkowita wolność wyboru dokonywanego przez respondentów. Zadanie uczestników polega bowiem na spontanicznym i niesugerowanym wpisywaniu nazw marek, które w danej kategorii cieszą się ich największym zaufaniem.
Dla Hanny Stajudy, Senior Brand Managera w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, źródłem szczególnej satysfakcji jest fakt, że Polacy wyróżnili w kluczowych z punktu widzenia marki kategoriach. - Zaufanie klientów było priorytetem już dla założyciela firmy, Roberta Boscha.
W trosce o jego utrzymanie zawsze dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były funkcjonalne, przyjazne dla użytkownika, jak również wyróżniające się pod względem najwyższej jakości. Od lat elementem strategii budowania tego zaufania jest także nacisk, jaki kładziemy na ochronę środowiska.
Dzięki superoszczędnemu sprzętowi domowemu Bosch każdy z nas może w łatwy sposób przyczyniać się do zmniejszenia zużycia energii i wody, a tym samym pomóc naszej planecie. Cieszy nas, że czytelnicy Readers’ Digest docenili starania marki Bosch w tym kierunku - podsumowuje Hanna Stajuda.
źródło: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego