Badanie zostało przeprowadzone w kwietniu br. przez Centrum Analiz Branżowych na próbie tysiąca Polaków w wieku 15 lat i więcej, których zapytano o to, które marki okien i drzwi znają oraz jaki jest ich stosunek do znanych im marek. Jednocześnie przy pomiarze znajomości wspomaganej respondentom prezentowano logotyp marki.
Wyniki badania ewidentnie wskazują, że znajomość marek okien wśród Polaków jest istotnie zróżnicowana ze względu na wybrane parametry społeczno-demograficzne, w tym m.in. płeć. Badanie potwierdza, że większą znajomość marek okien wykazują mężczyźni. oraz użytkownicy Internetu i osoby słuchające radia.
Analiza wskazuje także jednoznacznie, że DRUTEX należy do grona marek najlepiej rozpoznawalnych przez Polaków. Co ważne, marka DRUTEX zbiera najwięcej pozytywnych opinii wśród Polaków!
Świetne opinie Polaków o produktach DRUTEX-u są potwierdzeniem wysokiej jakości i innowacyjności naszej oferty. Nasze 20-letnie doświadczenie w produkcji okien odzwierciedlone jest w doskonałych parametrach i nowoczesnym designie stolarki jak również profesjonalnym serwisie i obsłudze posprzedażowej. Cieszę się, że Polacy doceniają produkty i sukcesy rynkowe DRUTEX-u. Tym większa jest nasza radość, że nasza firma zyskuje najwięcej pozytywnych opinii wśród klientów ze wszystkich producentów okien biorących udział w badaniu. Zdeklasowaliśmy konkurencję w zakresie zadowolenia i satysfakcji Polaków z pięknej i funkcjonalnej stolarki. To dowód, że nasz reklamowy slogan: Najlepsze Okna, znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości. – mówi Adam Leik, dyrektor ds. marketingu DRUTEX S.A.
CAB jest agencją badawczą specjalizującą się w badaniach rynku stolarki budowlanej w Polsce oraz w pozostałych krajach europejskich, która od kilku lat realizuje projekty związane z rynkiem stolarki dostarczając wiedzy na temat trendów oraz graczów działających w branży.
źródło: DRUTEX