Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki WIŚNIOWSKI, jako uznanego producenta wysokiej klasy bram, drzwi i systemów ogrodzeniowych oraz zapoznanie konsumentów z najnowszą kolekcją w ofercie firmy – niezwykle estetycznym pakietem produktów połączonych jedną, spójną linią stylistyczną.
Ośmiosekundowa animacja składa się z trzech ujęć przedstawiających „drogę powrotną do domu”. Pierwszym ujęciem jest widok przed bramą wjazdową. Po jej otwarciu zza bramy wyłania się dom z garażem. Kamera dyskretnie podąża za smugą świetlną w stronę kolejnych produktów: bramy garażowej oraz drzwi wejściowych.
Spot oddaje ideę powiązania różnych produktów jednym designem, dzięki czemu nie ma mowy o przypadkowości czy braku harmonii kompletu, a dopełniające się wzajemnie drzwi, bramy i ogrodzenia w elegancki, naturalny sposób podkreślają atrakcyjny wygląd posesji.
Bilboard sponsorski zadebiutował w telewizji 4 maja. Pojawi się zarówno na antenie kanałów ogólnopolskich (TVP,TVN, Polsat) jak i tematycznych (m.in.: Discovery Channel, AXN, Animal Planet). Emisja zaplanowana jest do 8 czerwca b.r.
Kampania ma również swoje odzwierciedlenie w prasie, w majowych wydaniach magazynów branżowych.
Dla potrzeb kampanii powstał również spot 15 sekundowy, który można zobaczyć na YouTube, na oficjalnym kanale marki WIŚNIOWSKI.
źródło i zdjęcie: WIŚNIOWSKI