W klipie zobaczymy sportowców opowiadających o swoich treningach i emocjach związanych ze sportem, natomiast w tle - wprowadzone przez firmę ATLAS na początku marca - nowe, białe farby wewnętrzne do wykańczania i dekoracji wnętrz. Każdy ze sportowców jest ambasadorem jednego z produktów: windsurfer Paweł Tarnowski to twarz akrylowej ecoFarby, kierowca wyścigowy Maciej Steinhof wspiera promocję lateksowej optiFarby, zaś Jerzy Janowicz - proFarby lateksowej, przeznaczonej na wymagające podłoża. Produkty towarzyszą sportowcom także podczas widocznych w filmie treningów.
Zostaliśmy zaproszeni przez firmę ATLAS do udziału w dowcipnym teledysku związanym z kampanią nowych produktów - opowiada Paweł Tarnowski. Całą sytuację traktujemy z dużym dystansem, liczyła się dla nas przede wszystkim dobra zabawa, a tej na planie nie brakowało.
Odwiedzający stronę ZrobimyCieNaBialo.pl mogą głosować na swojego ulubionego rapującego sportowca. Pierwsze sto pięćdziesiąt osób, które danego dnia oddadzą głos na wybranego zawodnika, otrzyma jednego z ponad 4000 przygotowanych przez firmę Atlasowych pluszowych bocianków. Konkurs trwa do wyczerpania puli nagród.
W przypadku ATLASA zawsze mogę liczyć na budującą, ciekawą współpracę, pozytywną energię i ogromne poczucie humoru - mówi Jerzy Janowicz. Cieszę się, że mogłem nagrać klip z Maćkiem i Pawłem, zwłaszcza, że ze względu na nasze treningi i plany wyjazdowe, bardzo rzadko mamy okazję spotkać się w pełnym składzie.
W spotach pojawiają się także profesjonalni wykonawcy - Autoryzowani Glazurnicy ATLAS, którzy tym razem mogą popisać się również talentem aktorskim. Udział fachowców to kontynuacja sposobu komunikacji łódzkiej firmy i projektów realizowanych we współpracy z wykonawcami. W ubiegłym roku wzięli oni udział
w tworzeniu reklamy o "glazurnikach-astronautach", układających płytki w przestrzeni kosmicznej.
Wykonawców ATLASA miałem przyjemność poznać już wcześniej, na wyścigach i rajdach - dodaje Maciej Steinhof. - Motto firmy to "ATLAS wspiera fachowców", zarówno budowlańców, jak i nas, sportowców. Tym razem to my spotkaliśmy się, by wspierać ATLASA w nowym projekcie i myślę, że wyszło rewelacyjnie. Połączenie sportu i muzyki z produktami to świetny pomysł na promocję, a robota na planie naprawdę nam się kleiła. Czekam na kolejne projekty marketingowe od ATLASA.
Szczegóły akcji znajdują się na stronie www.ZrobimyCieNaBialo.pl. Dane techniczne dotyczące nowych farb są dostępne na www.atlas.com.pl/farby.
źródło i zdjęcia: ATLAS