DRUTEX, jako największy producent okien i drzwi w Europie, został wybrany przez organizatorów konferencji, jako przykład firmy potrafiącej budować i wzmacniać udane relacje handlowe między Polską a Niemcami. Na konferencji prasowej zaprezentowano przyczyny sukcesu i ekspansji DRUTEX-u na rynku niemieckim. Firma już od ponad 16 lat istnieje na niemieckim rynku, a dzięki swoim wysokiej jakości produktom, wciąż dynamicznie rozwija swoją rozbudowaną sieć dystrybucji.
O skuteczności działań w Niemczech decyduje poza wysoką jakością produktów również znajomość rynku, preferencji klientów i umiejętność odpowiadania na ich indywidualne potrzeby i preferencje. Oferując klientom najkrótsze na rynku terminy realizacji zamówień, czyli 7 dni w całej Europie, posiadamy istotną przewagę nad konkurencją wyjaśnia prezes DRUTEX-u, Leszek Gierszewski.
Tymczasem sieć sprzedaży DRUTEX-u na rynku niemieckim tworzy już 1 000 partnerów handlowych.
W minionym roku DRUTEX osiągnął obroty na poziomie ponad 143 mln zł w samych Niemczech, co sprawia, że 70% całkowitego eksportu jest generowane właśnie przez rynek niemiecki - potwierdza Rafał Gierszewski - dyrektor ds. handlowych DRUTEX S.A..
Zaledwie kilka dni przed doroczną konferencją polskiej ambasady, DRUTEX ogłosił zaangażowanie gwiazd światowej piłki nożnej Andrea Pirlo i Phillipa Lahma w promocję marki w Europie. W tym roku firma będzie wspierała sprzedaż rozległymi działaniami marketingowymi i reklamowymi. DRUTEX będzie reklamował się ze światowymi gwiazdami piłki nożnej zarówno w mediach drukowanych, internetowych, jak i telewizji, tak aby zwiększyć świadomość marki wśród klientów indywidualnych.
Źródło: DRUTEX