Nagrody Biznesu Sportowego mają na celu wyróżnienie osób i firm, które czynnie wpływają na zacieśnienie współpracy biznesu ze sportem. Laureatów wyłania jury, składające się ze specjalistów branży marketingowej i sportowej.
Firma Oknoplast otrzymała nagrodę w kategorii Projekt Sponsoringowy za wybitne wykorzystanie sponsoringu sportowego w celach marketingowych. Przyznany tytuł to potwierdzenie skuteczności naszej strategii. Zakłada ona zwiększanie znajomości marki OKNOPLAST na każdym rynku, na którym jesteśmy obecni. Wiążąc się z uznanymi na całym świecie drużynami osiągamy ten cel. Dzięki temu promujemy także nasz kraj za granicą – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST.
Przedsiębiorstwo sponsoruje już trzy drużyny z europejskiej Ligii Mistrzów – Inter Mediolan, Borussię Dortmund oraz Olympique Lyon. W ramach umów firmowe logotypy widnieją na największych stadionach a OKNOPLAST dysponuje prawem do wykorzystywania wizerunków piłkarzy w materiałach promocyjnych.
Dodatkowo firma posługuje się tytułami Partnera Borussii Dortmund i Major Sponsor Olympique Lyon. Odważna decyzja o sponsorowaniu tych klubów z perspektywy czasu przyniosła nam korzyści. Dla klientów i partnerów handlowych nasza współpraca z drużynami tego formatu to potwierdzenie stabilności firmy i gwarancja biznesowego sukcesu – mówi Grzegorz Filipek z OKNOPLAST.
OKNOPLAST działa także lokalnie, firma od lat jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. Firma wspiera również Akademię AS Progres, której patronuje Jerzy Dudek, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci.
Nagrody Marketingu sportowego zostały przyznane już po raz 10. Wręczenie statuetek odbyło się podczas uroczystej Gali ramach XII Dni Marketingu Sportowego, w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest firma SportWin, a audytorem konkursu Deloitte.
źródło i zdjęcie: Oknoplast