Agencja INSIGNIA przygotowała koncepcję strategiczną i kreację oraz jest odpowiedzialna za egzekucję działań akcji „8 smaków kawy”. W ramach kampanii agencja zainicjowała także wspólne działania marki Siemens z siecią luksusowych hoteli Marriott.
Kampania prowadzona jest w oparciu o serwis http://8smakowkawy.pl/, za pośrednictwem którego konsumenci mogą poznać osiem funkcji nowego ekspresu Siemens EQ.8, m.in. aromaIntense, wzmacniającą aromat kawy, czy individualCoffee System, zapamiętującą parametry ulubionego napoju dla sześciu użytkowników urządzenia. Jednak najciekawszym elementem akcji, który z pewnością zainteresuje internautów, jest konkurs, w którym użytkownicy mogą wygrać podróż do jednej z czterech europejskich stolic kawy.
Na potrzeby kampanii sieć hoteli Marriott otworzy dla laureatów apartamenty EQ.8 wyposażone w najnowszy model ekspresów Siemens. Każda edycja konkursu poprzedzona jest mini-konkursem na fan page’u Siemens Home Polska (http://facebook.com/SiemensHomePolska), w którym internauci zgadują, w którym mieście otwiera się apartament EQ.8.
Jak podkreśla Hanna Stajuda-Ratajczak, Senior Brand Manager w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, założeniem akcji jest zapoznanie konsumentów z unikalnymi funkcjami i wyjątkowym designem ekspresów EQ.8. – Zależy nam na budowaniu lifestyle’owego i eleganckiego wizerunku. Dlatego też akcja promocyjna została oparta o europejskie metropolie i współpracę z siecią luksusowych hoteli – mówi Hanna Stajuda-Ratajczak.
źródło i zdjęcia: BSH Sprzet Gospodarstwa Domowego